  • 1. Data: 2017-09-10 18:44:11
    Temat: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Cześć, czas przejść chyba do innego operatora niż Plus, bo nie dość, że
    nałożyli mi lejek 32KB, to jeszcze zasięg jest tragedia i limit
    wykorzystuję po kilku dniach (50GB) ponieważ (zagubione) pakiety sa
    wysyłane w nieskończoność, a transwer leci. Do tego te 50GB.

    PlusGSM (Polsat)
    50GB limit podstawowy, po 100GB (6dni po odnowieniu pakietu) nałożyli mi
    lejek, a transwer spadł do 32KB. Jak pisałem, słaby zasięg, odświeżanie
    stron, pakiety latały jak opętane tam i z powrotem to i limit szybko
    poszedł. Po części sądzę, iż jest to wina PlusGSM (może nawet jakaś teoria
    spiskowa, iż celowo obniżają moc na swoich wierzach nadawczych), ponieważ
    jeszcze 1-2lata temu miałem o niebo lepszy zasięg, teraz ledwo 1-2 (kiedyś
    5-6) kreseczki i:
    Teraz:
    RSRP: -100
    RSSI: -71
    RSRQ: -8 : -12
    SINR: -3 : +4

    Kiedyś nie wiem, gdzieś mam zapisane, może na jakims forum... Ale było to
    naprawdę lepiej... Sprzęt sprawdzony, zresztą, nawet telefony gubią zasięg
    w domu, a kiedys spokojnie w piwnicy rozmawiałem. (mówie tu o połączeniu
    2G)

    Jutro pójdę do kiosku kupię karty:
    T-Mobile
    Orange
    Play

    Sprawdzę jak jest z realnym zasięgiem u mnie, a Wy koledzy - może
    podzielicie się jakimiś wiadomościami na temat w.w. operatorów?

    Interesują mnie:
    * limity pakietu podstawowego;
    * Po jakim transwerze przeważnie zakładaja lejek;
    * Częstotliwość i "ochoczość" nakładania lejków na klientów;
    * Wymiana/serwis sprzętu (jeśli wezmę od nich modem i nie będzie mi sie go
    chciało wyłączać na czas burzy, prąd mój to niech chodzi :D ) ...

    Może coś jeszcze przyjdzie Wam do głowy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-09-11 06:00:51
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

> [...]
    > wykorzystuję po kilku dniach (50GB) ponieważ (zagubione) pakiety sa
    > wysyłane w nieskończoność, a transwer leci. Do tego te 50GB.

    50GB w kilka dni? hahahaha

> [...]
    > nadawczych), ponieważ jeszcze 1-2lata temu miałem o niebo lepszy
    > zasięg, teraz ledwo 1-2 (kiedyś 5-6) kreseczki i:

    wierzach? MSPANC

> [...]
    >
    > Sprawdzę jak jest z realnym zasięgiem u mnie, a Wy koledzy - może
    > podzielicie się jakimiś wiadomościami na temat w.w. operatorów?

    A nie mozesz przełaczyc sie na innego operatora na karcie plusa?
    Ja mam playa a łacze sie najczesciej z plusem bo to on ma u mnie lepszy
    zasieg.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 3. Data: 2017-09-11 09:19:17
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 04:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > 50GB w kilka dni? hahahaha

    Tak napisałem, nie kumam po co przepisujesz.

    > wierzach? MSPANC

    Wieżach, masztach, BTS'ach ...

    > A nie mozesz przełaczyc sie na innego operatora na karcie plusa?
    > Ja mam playa a łacze sie najczesciej z plusem bo to on ma u mnie lepszy
    > zasieg.

    Zmienić operatora na karcie Plus'a?

    Zupełnie, nic, ale to NIC, NIC nie wnosi Twój post, zmarnowałeś modemowcom
    kilka KB za które muszą zapłacić. (Jakis monter itd z komórka w łapie)

  • 4. Data: 2017-09-11 09:38:56
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/09/2017 08:19 AM, T.V. wrote:

    > Tak napisałem, nie kumam po co przepisujesz.

    Jak mozna przepuscic w kilka dni 50GB?
    Majac kiepski transfer.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 5. Data: 2017-09-11 16:54:34
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 11 Sep 2017 08:38:56 +0100, 2late <d...@w...pl>
    wrote:

    >Majac kiepski transfer.

    Transwer.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2017-09-11 17:16:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-09-11 17:56:15
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Animka" napisała:

    > https://sjp.pwn.pl/szukaj/transwer.html

    No i się wyjaśniło - ten transwertor przepuszcza elektrony tylko w jednym
    kierunku, wienc i transwer kóleje.

    JoteR

  • 8. Data: 2017-09-11 19:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

    > Tak napisałem, nie kumam po co przepisujesz.

    A ja napisałem ze rozsmieszyły mnie towje rozwazania o komórce ktora sama z
    siebie pobiera w tle 50GB w kilka dni...

    > Wieżach, masztach, BTS'ach ...

    > Zmienić operatora na karcie Plus'a?

    Nie operatora a wybierany BTS? A co? Nie da sie?

    > Zupełnie, nic, ale to NIC, NIC nie wnosi Twój post, zmarnowałeś
    > modemowcom kilka KB za które muszą zapłacić. (Jakis monter itd z
    > komórka w łapie)

    Dla tych 50gb nie ma to znaczenia... Dla modemowców tez niewielkie...
    Modemowcy - ale jaja!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 9. Data: 2017-09-11 19:46:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-11 o 17:56, JoteR pisze:

    > No i się wyjaśniło - ten transwertor przepuszcza elektrony tylko w
    > jednym kierunku, wienc i transwer kóleje.
    >
    > JoteR
    Dlaczego cytujesz, że niby ja to wszystko napisałam?
    Wróć i zacytuj poprawnie jeszcze raz. Nie będziesz sklerotyku
    manipulował złośliwie cudzymi odpowiedziami.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-09-11 21:20:39
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 17:00:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

    > A ja napisałem ze rozsmieszyły mnie towje rozwazania o komórce ktora sama z
    > siebie pobiera w tle 50GB w kilka dni...

    Proszę napisz, wskaż mi w którym miejscu napisałem, że chodzi o komórkę?
    Ciągle pisze o internecie LTE od Plus GSM, nic nie mówiłem o żadnej
    komórce.

    Grupa GSM? OK, tylko co drugi pyta tutaj średnio 3razy w miesiącu o LTE
    mobilny, modemy, sremy i inne.

    > Nie operatora a wybierany BTS? A co? Nie da sie?

    Tak, tak, da się... eee, w którym miejscu w E3372 moge to wybrać (wersja
    HiLink) próbowałem, nie łyka nie wiem czemu...
    LTE dla domu Plus GSM, w okolicy mam nadajnik Play, T-Mobile - plus kilka
    km dalej.
    Wymuszałem częstotliwości, wymuszałem ID BTSa, uparcie łączy sie z Plus GSM
    oddalonym o kilka km.

    > Dla tych 50gb nie ma to znaczenia... Dla modemowców tez niewielkie...
    > Modemowcy - ale jaja!

    Jak najbardziej, napiszesz takich 5000miesięcznie i ktos juz ma w plecy
    kilkadzieciąt MB, bo oczywiście trzeba by Ci odpowiedzieć, albo jak koledzy
    wyżej... Zrobili całkiem OFF, kłócą się o sjp.pl, a jak nie miałem
    odpowiedzi, tak nie mam...

    Widzę, że na news grupy już przyszła sfołocz z forum, czyżby gimnazjum
    odkryło news.serwerxxx.pl itp? ...
    Dobry Boże.
    Przepraszam (szczerze!) tych, którzy jeszcze chcą pomagać i odpowiadają
    rzeczowo.