    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Jaki miernik wybrać?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: 13 Sep 2019 18:43:56 GMT

    On Fri, 13 Sep 2019 20:28:18 +0200, wowa wrote:
    > Specjalnie szukałem takiego małego żeby do skrzynki się mieścił. Jakby
    > ktoś znał wytrzymały miernik tej wielkości to proszę o reklamę.

    A musi być z cyferkami na LCD? Ja przez długi czas męczyłem się z
    klasycznymi, marketowymi multimetrami - później zdałem sobie sprawę, że
    tak naprawdę do moich (skromnych, przyznaję) potrzeb w zupełności
    wystarczy takie maleństwo:
    https://static.rapidonline.com/catalogueimages/produ
    ct/s51-5173p01wl.jpg

    Zniknął problem że jak potrzebuję sprawdzić napięcie w domowym gniazdku
    albo gdzieś w samochodzie to w mierniku akurat bateria "wyszła" :) (do
    pomiaru rezystancji oczywiście nadal potrzebna).
    Maleństwo kosztowało mnie bodajże 9 euro, a działa bezproblemowo już
    wiele lat. Do tego ma fajny tryb pomiaru stanu baterii, który mierzy
    napięcie pod lekkim obciążeniem.

    Mateusz