  • Data: 2019-05-10 10:06:47
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 May 2019 15:43:01 +0200, Artur S. napisał(a):

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Telefon: Lumia 535 DS z systemem Windows Phone 8.1 Update.
    > Karta seciowa: Intel Wireless WiFi Link 4965AGN
    > OS w kompie: Windows XP Pro SP3

    Telefon do śmietnika. Na Lumii 535 nie działa już udostępnianie internetu.
    Mam taką Lumię - mimo poprawnej konfiguracji nie działa. Kiedyś działało,
    ale teraz już cały Windows Phone szlag trafił. Szkoda, bo to fajny system
    był.
    Jeżeli możesz skądś pozyskać za darmo/kilka złotych jakikolwiek telefon z
    Androidem, to jego użyj. Ja używam LG K8 LTE z rozbitym ekranem jako
    modemu. Jeżeli chcesz mieć prosto i komfortowo to:
    https://www.hurt.com.pl/modemy-3g-4g-c323.html Pierwsze 3GB dostaniesz z
    modemem, potem wymień kartę na Aero2 i kup jakieś pakiety, żeby mieć bez
    kodów i szybkie połączenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek