  • Data: 2010-03-05 17:37:36
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    anonim wrote:

    > Czy motocykl w ogóle nadaje się do codziennych dojazdów do pracy, czy
    > raczej okazyjnie? Prawko zrobiłem, chciałbym coś kupić jak na moje
    > możliwości - czyli brak doświadczenia.

    (rok temu miałem podobne plany i nie żałuję ich realizacji)
    Pewnie że nadaje się, o ile właśnie nie ma ulewy, a im większe korki po
    drodze, tym większy zysk z jazdy na dwóch kółkach.
    Jak koledzy już wspomnieli, trzeba się przebrać w ciuchy i nieco ogarnąć
    po dotarciu na miejsce, a po drodze uważać na wszystko dookoła.
    Sama jazda nie jest tak komfortowa/rozleniwiająca jak autem, ale w
    ogólnym wrażeniu zdecydowanie przyjemniejsza :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.