  • Data: 2010-03-05 18:15:00
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    duddits napisał(a):

    > Ano, niekoniecznie, bo zależy jak ową ekonomiczność rozpatrywać.
    > Ja moto jadę do pracy jakieś 25 minut. Samochodem wychodzi ponad
    > godzinę, podobnie komunikacją miejską. Dla mnie najważniejszy jest tu
    > czas. No i super patent na poranną pobudkę. Po przyjeździe do pracy
    > żadna kawa nie jest już potrzebna.

    No niby czas to pieniądz, więc jeśli zaoszczędzenie tego czasu przynosi
    ci wymierny zysk to i owszem.
    Ja biznesu nie prowadzę więc mam do pracy na określoną godzinę - jedynym
    zyskiem w moim przypadku jest możliwosć dłuższego pospania rano :-)
    Poza tym mój zysk na czasie nie jest tak wielki. Mimo, że do pracy mam
    ponad 20km to jeżdzę przeważnie bez utrudnień. Co nadrobię motocyklem
    (na światłach) to stracę na przebieraniu.
    A co do pobudki - wolę się obudzić przed jazdą :-)

    > A co stoi na przeszkodzie by mieć kilka sprzętów i zależnie od kaprysu,
    > warunków czy czego tam jeszcze wybierać danego dnia ten a nie inny? :)
    > Ja chętnie bym widział w swoim garażu coś niedużego (jakąś 250-kę) na
    > miasto, ęduro do zabawy w terenie i jakiegoś dużego turystyka na dalsze
    > wypady.

    Nooo! Pewnie! :-)
    Z tym, że ja duuuży jestem i na mniejszych sprzętach to mi niewygodnie.
    Nie mówiąc o tym, że wyglądam jak "diabeł na żyletce".

    > Też tak próbowałem, ale to za dużo roboty, a ja leniwy z gruntu jestem.
    > Teraz po prostu wsiadam i jadę :) Samochodu po mieście raczej unikam
    > (jak już to wybieram autobus), bo to za dużo nerwów i czasu mnie kosztuje :)

    Niestety muszę czasem wieźć więcej niż siebie i teczkę w kufrze.
    A co do leniwości - hmmm - myślę, że podchodząc leniwie do sprawy to
    prościej wsadzić się w samochód. Mniej ubierania, przebierania, myślenia...

    > Okrężną? A dlaczegóż?

    Dla przyjemności :-)

    --
    M.