  • Data: 2015-03-17 16:27:19
    Temat: Re: Jaki nowy SUV?
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-17 o 15:54, AL pisze:

    > kupujesz tej wielkości auto by było ona jak najbardziej funkcjonalne a
    > nie tylko wyglądało.
    > na wakacje z rodziną - nie wiem czy starczy (ale to zależy od
    > przyzwyczajeń) - ale ok powiedzmy, że starczy,
    > dla psa - za wysoko,
    > krawędź wysoko - jak coś ciężkiego będziesz chciał zapakować, to
    > poczujesz to w krzyżach ;)
    > nie ma gdzie usiąść - nawet jak dojedziesz na te ryby, czy w zimę
    > przebrać buty narciarskie (dlatego preferuje klapy dwudzielne - z
    > półeczką do siedzenia)

> [...]

    No i inne jak widać potrzeby. Dla rodziny psa i w perspektywie wypadów
    wakacyjnych, to faktycznie lepiej zaopatrzyć się w jakieś pojemne kombi.
    No ale przecież nie kupuje się SUWa po to by nim się rozbijać po
    bezdrożach z dziećmi i psem..
    Zresztą nie będę tu zajmował zbyt daleko idącego zdania o tym Sportage,
    miałem okazję zaledwie kilka razy się nim przejechać i to w większości
    przypadków jako pasażer.