  • Data: 2015-03-17 16:27:52
    Temat: Re: Jaki nowy SUV?
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-17 o 15:56, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 17 Mar 2015 15:43:46 +0100, w
    > <55083d94$0$14115$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <i...@j...ru>

    > Do takich dróg te te "SUV-y" niezbyt się nadają.

    Skoro mój Chevrolet Rezzo się nadaje, to dlaczego coś dodatkowo z
    napędem 4x4 by się miało nie nadawać? Już rok jeżdżę takim miniwanem i
    jak na razie z każdego bezdroża wyszedłem bez niczyjej pomocy. Wystarcza
    mi jego wysoki prześwit. Ale faktem jest to że on ma większy prześwit
    niż większość tzw SUWów.