  • 11. Data: 2009-01-21 09:21:56
    Temat: Re: Jaki olej do Scottoiler'a? [OT / Brydzes ;) ]
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Kefir wrote:

    > Dla porownania: przejechanie ~30 kkm obecna padaka kosztowalo mnie 2
    > puszki (54 PLN) jakiegos tam spraya, mu-Shell-ki bodajze, wybralem
    > kierujac sie rozmiarem puszki, tak by miescila sie pod kanape.

    Na 30tys km zuzyles 2 puszki spraya, który do tego miesci sie pod
    siedzeniem? No to oszczedny jestes, ja tak nie potrafie. Kurcze, trzeba sie
    doszkolic.

    --
    Pozdr
    "rzep"

  • 12. Data: 2009-01-21 09:33:35
    Temat: Re: Jaki olej do Scottoiler'a?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > (czt. wilgotny jak cipeczka)

    taaa zalezy czyja

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-01-21 09:57:48
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Kefir wrote:
> [...]
    > okazji chwila na kontrole lancucha i ogumienia. Smaruje stosunowo
    > czesto nakladajac malo smaru. Zawsze na cieply lancuch, po jezdzie,
    > pozniej chwila krecenia kolkiem by sie rozprowadzilo.
    > Acha: kilka razy, nie majac przy sobie spray'a, nakapalem oleju
    > silnikowego. Dodatkowo: co pare kkm myje wszystko nafta, takze
    > zebatki i ich okolice, jednak czynie to pewnie bardziej dla
    > przyjemnosci pokicania wokol motoru (poprawiacze precz).
    > Przy okazji, czy Panstwo u siebie zauwazyli ze, gdy smar na lancuchu
    > konczy sie, to najpierw "swieci sie" co duga rolka, czy tylko ja tak

    W linku podalem jedynie rozwazania nt stosowanego oleju. Ja nie namawiam do
    zakladania smarownic, kto chce miec taki gadzet to moze sobie kupic,
    podobnie jak kufry miast sakw. Przedtem stosowalem dozowanie reczne z
    buteleczki po spirytusiku salicylowym. Butelka litrowa za 9,99 pln starczyla
    na ponad 30kkm. Mi tam spraje nie podchodza, bo trzeba lecec z nafta i
    pedzelkiem. Przy oleju z buteleczki czy smarowniczki wystarczy szmatka. No i
    piwko dla towarzystwa.

    --
    pozdrawiam, lesor

  • 14. Data: 2009-01-21 09:59:12
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    lesor wrote:
    > Kefir wrote:

    I nie mysl, ze przeoczylem prowokacje :-p
    Brydze mniej chwytaja syf z lancucha :))))))))
    --
    lesor

  • 15. Data: 2009-01-21 10:05:53
    Od: n...@s...com

    On Tue, 20 Jan 2009 22:51:01 +0100, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >A kto mowi o oszczednosciach? :P

    a nie wiem, takmisie pomyslalo ze szukanie zamiennikow powinno miec
    jakis sens. Ale ja nietutejszy jestem ;P

    >Jak nie moze, skoro dociera? ;) I prosze na mnie nie zwalac - to ja
    >bywam spijany, a nie na odwrot :P

    Jakbym Cie nie znal to bym Cie kupil! ;p

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 16. Data: 2009-01-26 15:11:58
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > a nie wiem, takmisie pomyslalo ze szukanie zamiennikow powinno miec
    > jakis sens. Ale ja nietutejszy jestem ;P

    Ale jakich zamiennikow? Chlopak pytal jaki w ogole lac olej do
    zbiorniczka. A nie - jaki najtaniej wychodzi.

    > Jakbym Cie nie znal to bym Cie kupil! ;p

    Ale serio u mnie wiesna! Nawet pralka w garazu mi rozmarzla i wreszcie
    moge sam zrobic opierunek - bez korzystania z uprzejmosci sasiadow i ich
    cyfrowej Frani. ;)