  • 1. Data: 2009-01-20 08:36:21
    Temat: kierownica na zamowienie
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Orientuje sie ktos moze kto wykonuje w Polsce kierownice na zamowienie ?

    Kiedys robil ten Pan: http://www.motoakcesoria.ndl.pl ale twierdzi ze
    juz sie tym nie zajmuje.

    Podobno na Motobazarach pojawia sie gosc ktory sie tym para ale nikt z
    moich znajomych nie ma na niego namiarow.

    Dlaczego na zamowienie ? Bo jak zwykle mam chory pomysl a na dodatek
    chce miec kierownice bez chromu i dziwnej wysokosci :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 2. Data: 2009-01-20 08:44:38
    Temat: Re: kierownica na zamowienie
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Kuczu pisze:
> [...]
    >
    > Dlaczego na zamowienie ? Bo jak zwykle mam chory pomysl a na dodatek
    > chce miec kierownice bez chromu i dziwnej wysokosci :)

    A Gary nie robi? Powrócił z północy, coś tam rozkręca.

    http://www.gg.riders.pl/

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 3. Data: 2009-01-20 08:53:53
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kuczu pisze:
> [...]

    > Dlaczego na zamowienie ? Bo jak zwykle mam chory pomysl a na dodatek
    > chce miec kierownice bez chromu i dziwnej wysokosci :)

    Lokalny dealer od balustrad ? Jeśli mówisz o samej 'rurze' ...

  • 4. Data: 2009-01-20 08:54:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > A Gary nie robi? Powrócił z północy, coś tam rozkręca.

    Yahty mu sie znudzili ?

    > http://www.gg.riders.pl/

    Pogadam :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-01-20 09:02:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Lokalny dealer od balustrad ? Jeśli mówisz o samej 'rurze' ...

    Obawiam sie ze nie da rady :) Gdyby to bylo takie proste to zrobil bym
    to sobie sam. Gietarke mam, spawac umiem, material to nie problem.
    Problemem jest zrobic to dobrze i absolutnie symetrycznie :) Ale jesli
    nikogo nie znajde to kupie duzy zapas rur i pobawie sie sam.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!