  • Data: 2015-03-29 16:46:06
    Temat: Re: Jaki pierwszy "prawdziwy" aparat
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-29 14:09, mt wrote:
    > Bredzisz debilu. Wersje I i II nie są już produkowane. Obecnie w

    Ach, to taka kultura wypowiedzi teraz będzie w dyskusji...

    http://store.sony.com/professional-capability/cat-27
    -catid-All-Cyber-shot-R-Series-Cameras

    http://store.sony.com/discontinued-cyber-shot-compac
    t-cameras/cat-27-catid-EOL-Cybershot-Compact-Cameras

    > produkcji jest III, bardzo fajny aparat, ale obecnie kosztuje ok. 2700
    > zł. Tyle też kosztowała wersja I jak jeszcze nie było następców. To nie
    > są aparaty z różnych segmentów cenowych, po prostu wersja pierwsza
    > staniała po wypuszczeniu następców.

    Po prostu Sony obniża ceny starszych modeli z biegiem czasu.
    Wszystkie trzy są w produkcji i wszystkie trzy się nieźle
    sprzedają. Możesz sobie to sprawdzić, jeśli nie wiesz.

    > Słyszałeś o czymś takim jak limit dyfrakcyjny i plamka Airy'ego czy

    Słyszałem i doprawdy nie chciałbym schodzić na takie tematy.
    Wiem, że Cię to ogromnie fascynuje (pewnie bardziej niż sama
    fotografia), więc nie chciałbym Cię jakoś niechcący skrzywdzić...

    pozdrawiam,
    PK