  • 11. Data: 2013-03-18 18:37:32
    Temat: Re: Jaki program do RAW?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 18:30:39 +0100, Krystek napisał(a):

    > Wiem, wiem. Teraz nie wyobrażam sobie kupowania komputera z nowoczesnym
    > procesorem i instalowania na nim systemu innego, niż 64-bitowy.

    Masz bardzo słabą wyobraźnię. Nie przeszkadza Ci to przy robieniu zdjęć?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-03-18 23:15:39
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-18 18:37, Waldek Godel pisze:

    > Masz bardzo słabą wyobraźnię. Nie przeszkadza Ci to przy robieniu zdjęć?

    Waldek, jak masz taką fantazję to możesz i na Amidze obrabiać zdjęcia.
    Nikomu nie bronię. Cheers! :)

    K.

    PS: Nie jestem zawodowym fotografem, nie utrzymuję się z fotografowania,
    a zdjęcia robię dla siebie.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2013-03-18 23:43:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-18 18:30, Krystek pisze:
    > Wiem, wiem. Teraz nie wyobrażam sobie kupowania komputera z nowoczesnym
    > procesorem i instalowania na nim systemu innego, niż 64-bitowy.

    Wciąż z tego jest więcej kłopotów niż pożytku, więc nie bądź taki
    zasadniczy :)
    Chyba, że ktoś ogranicza się do kilku programów, które z tego korzystają
    (naprawdę, a nie tylko są kompatybilne).

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałem zostać marynarzem, wstąpiłem do Krakowskiej Żeglugi Wiślanej/

  • 14. Data: 2013-03-19 01:45:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 23:15:39 +0100, Krystek napisał(a):

    > Waldek, jak masz taką fantazję to możesz i na Amidze obrabiać zdjęcia.
    > Nikomu nie bronię. Cheers! :)

    Nie o to chodzi, ale taki np Core2 Duo jest wciąz nowoczesnym procesorem i
    na wielu komputerach z tych procesorem XP będzie działało świetnie i
    szybko. Szybciej od Win7, o takich pomiotach szatana jak Vista czy Win8 nie
    wspominając. Przy czym 64-bitowe XP było drastyczną pomyłką.
    CBDO

  • 15. Data: 2013-03-19 01:45:37
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-18 23:43, Janko Muzykant pisze:

    > Wciąż z tego jest więcej kłopotów niż pożytku, więc nie bądź taki
    > zasadniczy :)
    >
    > Chyba, że ktoś ogranicza się do kilku programów, które z tego korzystają
    > (naprawdę, a nie tylko są kompatybilne).

    No, ale 32-bitowe programy na takim 64-bitowym uruchomię, a odwrotnie to
    już nie bardzo. Zresztą, co widać po specjalizowanych programach sami
    producenci przerzucają się na aplikacje 64-bit. Wszystko byłoby fajnie z
    32-bitami, gdyby nie te ograniczenia sprzętowe dla Windows :(

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2013-03-19 08:33:41
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W dniu 2013-03-19 01:45, Krystek pisze:

    > No, ale 32-bitowe programy na takim 64-bitowym uruchomię,

    Ha ha. System deweloperski Oracle'a z niewiadomych przyczyn działa na
    win 7 32 bity, ale na 64 bitach już nie.

    J.R.

  • 17. Data: 2013-03-19 09:20:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 01:45, Krystek pisze:
    > No, ale 32-bitowe programy na takim 64-bitowym uruchomię

    Główną przyczyną mojej nieochoty do przesiadki jest to, że kupa
    programów źle pracuje albo wcale na systemie 64-bitowym :) Można lecieć
    na virtualach, ale jaki ma to sens?

    > już nie bardzo. Zresztą, co widać po specjalizowanych programach sami
    > producenci przerzucają się na aplikacje 64-bit.

    Ale ja nie mam ochoty na przerzucanie się wraz z nimi. Używam CoolEdita
    sprzed 13 lat, Sonara sprzed ośmiu, Autotraxa sprzed 20 gdzieś i jeszcze
    kilku takich programów i jest nam bardzo dobrze. Po przesiadce zyskałbym
    tylko wolniejszą pracę i więcej problemów.

    > Wszystko byłoby fajnie z
    > 32-bitami, gdyby nie te ograniczenia sprzętowe dla Windows :(

    Konkretnie, jakie? Bo ja nie znalazłem dotąd żadnego.

    --
    pozdrawia Adam
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie

  • 18. Data: 2013-03-19 10:26:27
    Od: Sebastian Nibisz <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 01:45:12 UTC+1 użytkownik Waldek Godel napisał:
> [...]
    > szybko. Szybciej od Win7, o takich pomiotach szatana jak Vista czy Win8 nie
    > wspominając. Przy czym 64-bitowe XP było drastyczną pomyłką.

    Szybkość działania systemu operacyjnego ma drugorzędne znaczenie, jeżeli mówimy o
    różnicach rzędu kilku procent. Znaczenie ma wydajność aplikacji oraz możliwość
    korzystania z najnowszych technologii.

  • 19. Data: 2013-03-19 10:29:20
    Od: Sebastian Nibisz <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 08:33:41 UTC+1 użytkownik J.R. napisał:
    > Ha ha. System deweloperski Oracle'a z niewiadomych przyczyn działa na
    > win 7 32 bity, ale na 64 bitach już nie.

    Każdy program da się źle napisać.

  • 20. Data: 2013-03-19 10:35:46
    Od: Sebastian Nibisz <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 09:20:13 UTC+1 użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > Konkretnie, jakie? Bo ja nie znalazłem dotąd żadnego.

    Podstawowym ograniczeniem jest 2GB pamięci RAM dla procesu. Oczywiście tylko dla tych
    programów, które potrzebują takiej pamięci więcej.