  • Date: Thu, 02 Jul 2009 08:52:23 +0200
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@x...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Jaki shell już jest w Windows

    slawek pisze:
    <CIACH>

    Czytam sobie ten wątek i dochodzę do wniosku że ogólnie to się czepiasz
    i porównujesz nieporównywalne.
    Z tego co rozumiem, pracujesz na linuksach. Powiedz mi, czy masz tą samą
    wersję którą zainstalowałeś z dystrybucji na początku? Tzn. czy
    dogrywałeś (świadomie lub nie) poprawki, patche itp? Zapewne tak, bo jak
    każdy maniakalny uzytkownik linuksa instalujesz wszelkie dostępne nowe
    uaktualnienia i poprawki (czy to funkcjonalne czy to bezpieczeństwa).
    A przy wymaganiach dla systemu M$ pomijasz taki zabieg wymagając
    "gołego" preinstalowanego systemu i pienisz się że czegoś tam nie ma.
    Więc doinstalowanie PowerShella jest jedynie rozszerzeniem systemy,
    wgrywanym choćby z okazji instalacji MSSQL2008.
    Zresztą co za problem zrobić instalkę zawierającą PowerShella
    uruchamianą w tle?

    > Mądra uwaga - MS Windows nie są tak dobre jak Linuks. Ale cóż, bez
    > przesady - to ma być 20-linijkowy skrypt do odpalania durnego programu.
    > Chyba możliwe w Viście? Czy jednak produkty MS nadają się TYLKO do
    grania?!

    Buhaha, do czego nie jest tak dobre? Ale mniejsza z tym, każdy ma swoje
    zaślepienie. Lepiej tego nie rozwijajmy bo się flame zrobi.

    Poza tym troche mieszasz typy ZU na danym systemie. Jesli ZU na linuksie
    jest przyzwyczajony do skrytów i tym podobnych pierdół, to nie znaczy że
    al ZU z Windowsa będzie to proste.
    Ogólne pojęcie i doświadczenie podpowiada mi, że ten drugi ZU jest
    delikatnie mówiąc mniej obeznany z komputeryzacja jako taką i dla niego
    prostsze jest wyklikanie tego niż kombinowanie ze skryptami, szczególnie
    jeśli trzeba by podawać jakieś parametry wejściowe dla tego skryptu.
    Nie ten poziom ZU.

    Ale to tak OT.

    pozdrawiam,
    Przemek O.