    From: "slawek" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Jaki shell już jest w Windows
    Date: Thu, 2 Jul 2009 17:12:44 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@x...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...
    > Co za różnica? Jeśli za to zapłacą to niech sobie serwisanci jeżdżą,
    > przynajmniej mają pracę...

    I potem jakiś dziennikarz będzie miał pracę: wykryje aferę - zatrudniano n
    serwisantów do czegoś, co wymagało jedynie prostego skryptu w VBS :)

    > Za przeproszeniem co? A to skrypt będą odpalać bez pytań? Jeśli masz
    > klientów którzy zastanawiają się, czy coś co jest od producenta systemu
    > nie jest wirusem, to co powiedzą na skrypt który będzie dla nich czarną
    > magią?

    Otworzą go i przeczytają co tam jest - te skrypty nie są aż tak magiczne dla
    ludzi którzy znają angielski. Jeżeli ja ci napiszę

    demand diagonal as "Input diagonal:"

    to choć pewnie nie znasz języka programowania w jakim to jest (Jean) - nie
    będziesz miał wątpliwości, że to nie jakiś rotkit czy wirus.

    > Może i racja, tylko że jak ktoś kupuje laptopa za 10tys EUR to raczej nie
    > podobają mu się protezy typu skrypt. Jak toto nie ma okienka (i to
    > ładnego!) to jest g... :)

    Jeżeli to ma być kolejna bzdetna przeglądarka czy jakieś gadu-sradu - to
    masz rację. Jeżeli program rozwiązujący konkretny problem - to naprawdę
    nikogo nie interesują GUI i podobne pierdółki - tylko wyniki. Wmówili ci, że
    komputer musi mieć Okna. Nie musi.

    slawek