  • 11. Data: 2011-05-29 21:03:25
    Temat: Re: Jaki skuter wybrać ?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-29 22:42, Tytus z domQ pisze:

    > Podobnie jak GSXR i Dainese???

    a to chyba nie do mnie.

    KJ

  • 12. Data: 2011-05-29 21:08:44
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "KRZYZAK"
    Krwa, mam nadzieje, ze nie jestes TYM Tytusem!

    Niestety to ja :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2011-05-29 21:45:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Kymco Agiility City, Honda SH 125/150i

    piaggio ci sie juz znudzilo?:P

  • 14. Data: 2011-05-29 22:07:21
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-29 20:24, xkuba15x pisze:
    > Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem
    > jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot
    > Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za
    > danie mi porady na ten temat.

    Sie podepne bo brat tez mnie pyta co kupic a ja nieskuterowy. Ma byc
    50ccm zeby mozna byla na dow osob latac i lepszy jest chlodzony ciecza
    czy woda, 2T czy 4T (o ile sa takie)? Generalnie jaki brac i ktory sie
    najmniej psuje? Kasa to rzecz drugorzedna... :)

    Pzdr ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2011-05-29 22:53:58
    Od: woohoo <w...@i...com>

> [...]
    > jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot
    > Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za

    Malaguti F15. Coś jak Aerox, tylko lepsze.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 16. Data: 2011-05-30 01:13:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]

    > Runner,Peugeot Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha
    > Neos.Będę wdzięczny za danie mi porady na ten temat.

    A to ma być motocykl czy motorower ?

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 17. Data: 2011-05-30 05:58:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości grup

    Generalnie jaki brac i ktory sie
    najmniej psuje? Kasa to rzecz drugorzedna... :)

    =============

    Jeśli kasa nie ma znaczenia - niech brat zacznie od zrobienia prawka.
    Jeżdżenie na dowód jest mało poważne.
    Prawko pozwoli jeździć z sensem. Skuterek 50 ccm na drodze stanowi ogromne
    zagrożenie dla jego kierowcy - wszyscy go wyprzedzają, a jak wiadomo - to
    nie jest bezpieczne w zakorkowanym mieście.

  • 18. Data: 2011-05-30 13:27:21
    Od: woohoo <w...@i...com>

    > A to ma być motocykl czy motorower ?

    Odblokowany motorower czyli motocykl.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 19. Data: 2011-05-30 14:32:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 15:27, woohoo pisze:

    > Odblokowany motorower czyli motocykl.

    Kup cokolwiek, co Ci się *wizualnie* spodoba, i odblokuj/przerób
    na większe ;)

    A co kupić ? Pewnie standardowo - nie chińczyka z marketa, tylko
    coś "markowego" z łatwą dostępnością części etc.

    Ja osobiście mam 15 letnie Malaguti Centro Sl i chwalę sobie
    niemiłosiernie za "szerokość" ... Do przeciskania się w korkach
    jak znalazł.

    Godnym rozważenia imho będzie również kilkuletni NEOS.
    Ładniejszy jest.

    2 - ważna sprawa - obejrzyj sobie wlewy paliwa jak są rozwiązane
    i wlewy oleju - mnie tankowanie w centro doprowadza do szału,
    tak samo dolewanie oleju.

    Jakbym miał np porównać centro i neosa

    + dla centro za: pojemny bagażnik (dużo butelek włazi ;)
    - dla centro za: kształt bagażnika, mój kask nie włazi ;)
    - dla centro za praktycznie brak możliwości jazdy we 2
    - dla centro za sposób otwierania bagażnika

    + dla neosa za: kształt bagażnika (kask wchodzi)
    - dla neosa za: pojemność bagażnika - dużo mniej butelek
    + dla neosa za metodę tankowania

    Krótko: wybrać coś markowego włoskiego/japońskiego na rynku,
    sprawdzić "użytkowość" rozwiązań, kupić, ew. dłubnąć :)

  • 20. Data: 2011-05-30 15:53:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iruepd$adi$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > piaggio ci sie juz znudzilo?:P

    Piaggio Free tak - rok wstecz. A jeśli chodzi o większe sprzęty to piaggio
    Liberty za bardzo nie konkuruje - wysoka cena, technologia jak w starych
    małych skuterach (AC, gaźnik)