  • Data: 2016-05-23 22:31:36
    Temat: Re: Jaki tablet kupić? 8-10"
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-23 o 11:21, RadoslawF pisze:

    > NIE ma prawa co oznacza że sprawdził kiedyś, kiedy działało.
    > Mam budżetowego chińczyka (NTT 997) z ekranem 2048x1536.
    > Telwizjada czy YouTube działało w ramach testów po WiFi,
    > po LTE nawet nie sprawdzałem zakładając że nie da rady.
    > Generalnie lepiej to oglądąc na TV czy monitorze od komputera.
    > Jedyne filmy jakie oglądałem na tablecie to w czasie pobytu
    > w szpitalu. Zabrałem tablet, kilka penów i nie wrzucałem
    > drobniaków do szpitalnego TV.
    > Tablet kupiłem do czytania książek (aktualnie piąta część
    > pomnika cesarzowej Achaja - Ziemiańskiego) inne czynności
> [...]
    Masz taką fajną i praktyczną podstawkę do tabletu, że nie trzeba go
    trzymać w rękach czy na kolanach tylko postawić na stoliku, albo na
    kołdrze? Mój tablet jest ciężki. Oddałam komuś 7-mkę Pentagram, bo
    czegoś tam brakowało i kupiłam inny- 10-tkę ciężką, więc ze sobą już
    tego tabletu nie noszę. Żałuję, że nie jest mniejszy i lżejszy.

    --
    animka