  • Data: 2020-03-09 15:21:49
    Temat: Re: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: xxx <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    After serious thinking User wrote :

    > Myślę, że zwróciłeś uwagę na bardzo ważną rzecz - czysty i zoptymalizowany
    > Android.
    > Czy gdzieś w necie podana jest informacja, które smartfony zostały wyposażony
    > właśnie w taki Android?
    > To jest bardzo ważne, nie tylko ze względu na wydajność baterii.

    Generalnie ten smartfon należy do programu android one.
    W skrócie czysty android i 3 lata zapewnione łatki bezpieczeństwa.
    Praktycznie co miesiąc.
    Mało ludzi na to zwraca uwagę, ale w obecnych czasach samrtfon to jak
    komputer, skoro w windowsie się robi aktualizacje co miesiąc to w
    androidzie też powinno, a generalnie jest tak że producenci mają to
    daleko gdzieś więc, jak kupisz tańszy model, albo nawet ze średniej
    półki to nigdy nie wiesz czy jakieś aktualizacje dostaniesz. Zarówno
    łatki bezpieczeństwa jak i nowszy android.
    W G7 Power nie ma co miesięcznych aktualizacji, niby ma obiecany tylko
    android 10. Ale android jest prawie czysty mimo że do programu android
    one nie należy.
    Jedni na czysty android narzekają inni go chwalą (w tym ja)
    Każdy producent ma swoją nakładkę więc te wszystkie świecidełka i inne
    bajery tylko obciążają nie potrzebnie zasoby telefonu.
    W czystym andku sam sobie ustawisz jak będziesz chciał telefon, to co
    ci potrzbne przy pomocy programów z google play.
    Dlatego uważam że sama pojemność baterii deklarowana przez producenta
    to nie wszystko.
    Co do moto one, to jej inna nazwa to motorola p30 play.
    Jest też wersja p30 power, z baterią 5000, no ale na naszym rynku jej
    nie sprzedają, bo sprzedają G7 Power:)
    Być może gdzieś można trafić, ale to nie z polskiego sklepu.