  • 31. Data: 2013-03-13 11:48:39
    Temat: Re: Jaki tel - prosba o rade
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No bo teraz "kupujac komputer", masz jeden typ na mysli.

    Jeżeli kupuje komputer na którym mam zamiar odpalic windowsa, napisac cos w
    wordzie i zrobic wykres w excelu, dodatkowo odebrac poczte i pogadac na
    skype to dokadnie jest tak jak mówisz - uważam, ze praktycznie kazdy nowy
    komputer da rade wypełnic te zadania.
    Mylę się?

  • 32. Data: 2013-03-13 14:47:34
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-12 19:33, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun i...@y...com ...

    > juz w innym poscie prostowałem ze pomyliłem numerki.
    > To jest lumia 610 :)

    Czyli zupełnie inny sprzęt... A Lumii 620 nadal ani śladu w Polsce..

  • 33. Data: 2013-03-13 15:54:29
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 18:33:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Bardzo możliwe.
    > Ale wiesz jak to jest - kupujac komputer nie szukam informacji w sieci czy
    > bedzie na nim chodził excel, skype i gg.

    Słusznie.

    > To samo z telefonem. Rozumiem jakieś bardzo nietypowe zastosowanie ale
    > skype...?

    Jak widać skype ma spore wymagania.

    > Ale mówi się trudno - Nokii zapewne się to opłaciło, bo ten wyciety ram dał
    > im miliony dolarów oszczędności. A klient niezadowolony słownie jeden. Oby
    > tak dalej!

    Pytanie kto parł na budżetowe Lumie. Nokia czy Microsoft?

    > Ano, to miał być telefon dla ludzi a nie dla speców od komórek...

    No offence, ale dałeś się złapać na bajki o "smartfon dla każdego".
    Smartfon jest nieco bardziej zaawansowany. Ale za to odwdzięcza się
    niesamowitymi możliwościami.

    > Teraz już wiem.

    Nauczka na przyszłość.

    > Ale po moich doświadczeniach z E52 i własnie tą lumią Nokie omijam już z
    > daleka. I bede odradzał gdzie tylko sie da.

    Nokię czy Windows Phone? Bo to nie jest synonim.
    Mi też? Bo właśnie planuję przesiadkę na ostatnią sensowną Nokię :-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 34. Data: 2013-03-13 16:20:59
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 13 Mar 2013 10:48:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > wordzie i zrobic wykres w excelu, dodatkowo odebrac poczte i pogadac na
    > skype to dokadnie jest tak jak mówisz - uważam, ze praktycznie kazdy nowy

    Mylisz się. Spróbuj zaistalować windę na maku. Teoretycznie się da, bo to
    taki sam pecet jak każdy inny. Ale praktycznie to jak wkładanie majtek
    przez głowę.

  • 35. Data: 2013-03-13 18:59:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

    > Mylisz się. Spróbuj zaistalować windę na maku. Teoretycznie się da, bo
    > to taki sam pecet jak każdy inny. Ale praktycznie to jak wkładanie
    > majtek przez głowę.

    Nadinterpretowujesz.
    Nie próbowałem zainstalować androida na iphonie!
    Probowałem zainstalować skype na WP a jak wiadomo skype na WP chodzi.

    Wiec nie mieszajmy maca z PC. tutaj mowa tylko o PC. A kupujac Pc nie
    sprawdziałbym czy dam na nim rade zainstalować skype.

  • 36. Data: 2013-03-13 18:59:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

    > Słusznie.

    > Jak widać skype ma spore wymagania.

    > Pytanie kto parł na budżetowe Lumie. Nokia czy Microsoft?

    MS to sobie może - i tak nie ma alternatywy dla ich produktów.
    A dla produktów nokii alternatywa jest.

    > No offence, ale dałeś się złapać na bajki o "smartfon dla każdego".
    > Smartfon jest nieco bardziej zaawansowany. Ale za to odwdzięcza się
    > niesamowitymi możliwościami.

    Taa. Uruchomienie skype to rzeczywiście niesamowite możliwości...
    Przepraszam, nieuruchomienie...

    A tak powaznie - nie obrażam się.
    Sam używam samusunga galaxy s plus (czy jakos tak :) i gdyby nie to ze
    telefon nie jest do konca stabilny to też wziałbym zamiast tej lumii cos na
    androdzie.
    No ale polecono mi tel na ms bo niby stabilniejszy a miał być użytkowany
    przez osobę która poza skypem, nic innego, smartfonowego robić na nim nie
    bedzie.
    I powtarzam - dla mnie marka nokia się skończyła.

    > Nauczka na przyszłość.

    Ano. nauczka żeby nie wiązać nazwy nokia z jakościa.

    > Nokię czy Windows Phone? Bo to nie jest synonim.
    > Mi też? Bo właśnie planuję przesiadkę na ostatnią sensowną Nokię :-)

    W sumie oba.
    Nokie bo zaówno E52 jak i lumia nie spełniły moich oczekiwań.
    WP bawiłem sie w sumie moze z 2 godziny. Pierwsze wrazenie było takie, ze
    wszystko obsługuje sie tam trudniej i dlużej niz w androidzie.
    Plusy? Nie zauważyłem. Ergo - nie widze sensu kupowania tel z WP.

  • 37. Data: 2013-03-14 11:03:56
    Od: jb <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-13 14:47, Trybun pisze:

    > Czyli zupełnie inny sprzęt... A Lumii 620 nadal ani śladu w Polsce..
    Jest w Neonecie 999,-pln

  • 38. Data: 2013-03-14 12:29:26
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-14 11:03, jb pisze:

    > Jest w Neonecie 999,-pln

    Tak, wiem. W miejscowości Słupca jest dzisiaj "wielkie otwarcie"
    Neonetu, i ten telefon w promocji kosztuje 979zł. Nawet dość dobrze go
    obejrzałem, i muszę przyznać że niczym szczególnym mi nie zaimponował. A
    o złapaniu złapaniu sygnału GPS w pomieszczeniu można zapomnieć.

  • 39. Data: 2013-03-14 12:36:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-14 12:29, Trybun wrote:

> [...]
    > obejrzałem, i muszę przyznać że niczym szczególnym mi nie zaimponował. A
    > o złapaniu złapaniu sygnału GPS w pomieszczeniu można zapomnieć.

    Czego oczekujesz za takie pieniadze?
    Wydaje sie byc calkiem fajnym telefonem dla osob bez parcia na wszystko naj:
    http://www.spidersweb.pl/2013/03/nokia-lumia-620-rec
    enzj.html
    Ceny za nowe rozpoczynaja sie na Allegro od 769zl bez simlocka.