  • Data: 2016-08-29 21:28:49
    Temat: Re: Jaki telewizor - DO JanuszKK
    Od: JanuszKK <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaktus napisał:
    > Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli to co napisałeś wczoraj:
    >
    > "jak chcesz nagywać
    > to kup sobie odbiornik TV DVB (pudełko) np Vivę cena <100zł podłączasz
    > pod antenę a z drugiej strony po HDMI do TV i masz problem z głowy,
    > zaleta to że nie koduje sygnału i możesz oglądać na TV co innego niż się
    > nagrywa. Uważam to za lepsze rozwiązanie niż szukanie jakiegoś
    > egzotycznego TV be kodowania, sam mam tak zrobione"
    >
    > to też nieprawda?
    A Ty rozróżniasz TV od odbiornika DVB pudełka?
    chyba nie, nagrywać możesz na obu ale zakodowane masz z TV, a pudełko
    DVB np Wiva80 lub podobne nagrywa bez kodowania, możesz to odtwarzać
    gdzie chcesz. Np taki:
    http://allegro.pl/tuner-odbiornik-cyfrowy-tv-dvb-t-w
    iwa-hd-80-evo-i6292598048.html

    aukcja pierwsza z brzegu.