    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Date: Mon, 22 Nov 2010 01:05:51 +0100
    Subject: Re: Jaki telewizor do oglądania filmów z internetu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Krzysiek wrote:

    > Szukam telewizora, który umożliwi mi oglądanie filmów z takich serwisów
    > jak http://iitv.info/, czy http://www.filmy-dokumentalne.pl/.
    > Chodzi o możliwość oglądania bezpośrednio z TV podłączonego do rutera
    > najlepiej przez WiFi, ale po kablu też może być - bez przesyłania obrazu
    > z komputera.
    > Czy ktoś orientuje się które telewizory mi to umożliwią (pomijając czy
    > plazma czy lcd)?

    imho nie ma to sensu, bo kupisz dwa 'polprodukty' - pol-monitor i pol-
    komputer w jednym opakowaniu. jednak co jak co ale kazdy uzytkownik ma swoje
    preferencje. jedni mowia ze plazmy sa be, drudzy ze lcd to dno. jednym
    potrzeba duzej przekatnej ekranu, dla innych wazniejszy jest kontrast , itd.
    itp.

    tak samo jesli chodzi o komputer. dla jednej osoby wazniejszy jest szybki
    start, dla innej - dostepnosc otwartych sterownikow, dla jeszcze innej -
    zuzycie energii, itd, itp.

    zeby zaspokoic te wszystkie zachcianki w jednym urzadzeniu trzebaby nie lada
    roznorodnosci modeli, a jak wiadomo 'nowy' telewizor jest 'nowy' moze 2-3
    miesiace...

    btw. nie prosciej po prostu kupic odpowiedni uchwyt na sciane, tak zeby za
    telewizor bezproblemowo zmiescil sie jakis komputerek? ew. po prostu laptop
    z hdmi - w koncu zeby obslugiwac 'internetowy' telewizor potrzeba jakiegos
    sterownika/klawiatury - mamy wtedy tylko jeden kabelek do 'duzego' ekranu (i
    to tez niekoniecznie, bo sa juz rozwiazania umozliwiajace przesylanie obrazu
    fullHD bezprzewodowo).