  • Data: 2016-08-27 09:24:47
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-26 o 16:47, Kaktus pisze:
    > Z uwagi na wielkość pokoju znaczne przekroczenie
    > 50 cali w ogóle nie wchodzi w grę.
    >
    > Pozdrowienia

    Jeszcze nie słyszałem żeby ktoś narzekał że kupił za duży telewizor. Za
    to prawie zawsze po kilku dniach/tygodniach używania pada stwierdzenie
    "qrwa, a mogłem wziąć większy!!!" Wybrać/stworzyć miejsce dla TV -
    rozsądnie!!!! Zmierzyć dostępną przestrzeń i kupić największy jaki się
    tam zmieści/na jaki Cię stać.

    B.T.W. - z "nowości" polecam technologie QuantumDot. Np. TCL/Thomson
    robi takie zabawki. Jakość 4K a kolory - bajka i tylne podświetlenie
    załatwia kwestię czerni - prawie jak plazma.

    B.T.W. 2 - Nie daj się nabrać na jakieś dziwne, kosmicznie marketingowe
    parametry obrazu a w sklepie każ wyłączyć tryb sklepowy i dopiero wtedy
    próbuj ustawić sobie obraz pod swoje własne preferencje. Często/prawie
    zawsze okazuje się że to co widzisz w sklepie (tryb demo) ma się nijak
    do tego co w domu widać.

    B.T.W. 3 - Wbrew pozorom, mało jest odbiorników TV na których można
    nagrywać program TV na "patyka" a już na pewno z funkcją programowania
    autostart-u.

    B.T.W. 4 - "s-qurviony" ekran nadaje się tylko do TVRoom-ów.