    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Date: Mon, 20 Nov 2023 11:40:18 +0100
    <ugehn2$3udrt$1@dont-email.me> <ugekbf$13igt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ugp7fa$3o4fl$4@dont-email.me> <ugp8gk$1b0ah$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uhecbp$1mejh$2@dont-email.me> <uheenr$1pik0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uhr7kc$12an1$1@dont-email.me> <uht6u9$26ttr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ui2e4b$2mtev$1@dont-email.me> <ui2u69$2a52g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ui80v3$3v271$1@dont-email.me> <uibftt$2fen2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uiq80m$1nba$1@dont-email.me> <uirq00$2q7q8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uiu06v$qp8a$2@dont-email.me> <uiu4rb$2rp80$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uj1o9r$1ks0c$1@dont-email.me> <uj349a$2uu4t$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ujcqdb$3ovp9$1@dont-email.me>

    > Wyzwalacz zadziała tak jeżeli "warunek wykonania" będzie w nim
    > umieszczony. Nie trzeba wtedy dodatkowo "warunku wykonania". Przecież
    > wyzwalacz też ma pod swoim polem
    >
    > "Warunek nie jest aktualnie spełniony." lub "Warunek jest aktualnie
    > spełniony.".

    Piękna brednia :D Pole warunku w "WYZWALACZU" kłóci się z logiką "ZMIANA
    STANU" Po prostu, obojętnie jaki warunek sobie w tym polu postawisz, to
    będzie działał ZAWSZE w momencie zmiany stanu kanału. Jeśli dasz dwa
    przeciwsobne warunki do tego samego kanału, to będzie "aktualnie
    spełniony" i dupa :D

    Tak to jest, jak się nie ogarnia i ma się "własną logikę".

    Dawno takiej bredni nie czytałem a Ty nie sprawdziłeś :)

    ...i tutaj wkracza CAŁE NA BIAŁO, dodatkowe pole warunku, to poniżej.

    > Marketingowce/Handlowcem to na pewno nie jesteś ;-)

    Nie umiem ściemniać w logice :)

    > Wczoraj akurat ta "prawdziwa" supla coś robili z serwerami i scripts
    > takie coś wypluł - https://i.ibb.co/mRFR2nw/supla-error.png
    >
    > Na marginesie - zdarzało Ci się dostać "niepoprawny" wyniki odczytu z
    > czujnika w supli/script? W tym tygodniu kilka razy z różnych czujników
    > temperatury dostałem (jednorazowe) odczyty -247C lub 0C (dwa razy) -
    > rozumiem, że oprogramowanie w urządzeniu nadawczym "zawiodło" i z takimi
    > przypadkami należy się liczyć, ale zaskoczyło mnie to, że "supla" tego
    > nie ogarnęła (odfiltrowała).

    Prawdopodobnie nie dopisałeś sobie w polu warunku (nie wyzwalacza)
    *.connected. Przy temperaturze jest to bardzo ważne, ponieważ *.not
    connected generuje odczyt -247 lub 0. Powinieneś to wiedzieć. Wystarczy
    teraz chwilowa przerwa w komunikacji a skrypt bierze to jako najniższa
    wartość bo jest skryptem zewnętrznym a nie wewnętrznym w sensie, że sam
    z siebie nie sprawdza czy jest komunikacja. To również nie jest błędem,
    bo często jest taka potrzeba, żeby wykorzystać tą sytuację. Ja
    wykorzystuję ją do powiadomienia, że np. system jest wyłączony.

    > Chociaż tak na prawdę to nie wiem czy "supla", bo odczyty zobaczyłem w
    > "scripts". A swoją drogą jedna jak i druga strona nie pokazała tych
    > odczytów na wykresach więc pewnie tam takie przypadki
    > uwzględnione...patrzę w kod scripts i on zaciąga dane do wykresu z cloud
    > więc pewnie cloud ogarnęli i w reakcjach by nie było, ale webhookiem
    > script bierze "wszystko" i Frącz nie przewidział takich przypadków.

    Od samego początku ciśnie mi się określenie "Słoń w sklepie z porcelaną"
    i tak to u Ciebie wygląda.

    > Ha! W supli tak, w Smart Life czy Tuya Smart scena wywołana z innej
    > sceny, nie może mieć warunków. Przynajmniej ja nie widzę jak tam zrobić
    > pętlę.

    No nie, dlatego pisałem, że skrypty znacznie przewyższają samą Suplę czy
    inne systemy i rozmawiamy o Supla.

    u-mes-ag2mod-s2-12617605773

    > Nie rozbierałem pralki (bo działa), ale nie miałem pojęcia że
    > elektronika do nich jest na alle - nigdy nie sprawdzałem. Dzięki!
    No wiem, że i w "te klocki" jesteś jeszcze słaby :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>