    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Date: Tue, 28 Nov 2023 21:20:42 +0100
    <ugehn2$3udrt$1@dont-email.me> <ugekbf$13igt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ugp7fa$3o4fl$4@dont-email.me> <ugp8gk$1b0ah$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uhecbp$1mejh$2@dont-email.me> <uheenr$1pik0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uhr7kc$12an1$1@dont-email.me> <uht6u9$26ttr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ui2e4b$2mtev$1@dont-email.me> <ui2u69$2a52g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ui80v3$3v271$1@dont-email.me> <uibftt$2fen2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uiq80m$1nba$1@dont-email.me> <uirq00$2q7q8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uiu06v$qp8a$2@dont-email.me> <uiu4rb$2rp80$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <uj1o9r$1ks0c$1@dont-email.me> <uj349a$2uu4t$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ujcqdb$3ovp9$1@dont-email.me> <ujfd50$38248$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ujt44o$2p882$3@dont-email.me>

    > Nie rozumiem Cię.

    Wiem to od pierwszego posta tutaj i na forum :) W ogóle mało rozumiesz
    ale to nie wycieczka personalna ale logiczno/inteligentna. Gdyby tak nie
    było, to bym nie "tłumoczył jak krowie na rowie" od samego początku.

    > Opisałem tutaj
    > https://forum.supla.org/viewtopic.php?p=166058&sid=a
    a32249d3266ea618c225bcef4076ed7#p166058 na podstawie dostępnych kodów na githubie, co
    dokładnie dzieje się w kodzie serwera w miejscu o którym piszemy - wskazałem gdzie i
    jak to wyrażenie jest interpretowane jako warunek. A Ty zamiast się odnieść do tego i
    się zgodzić (lub nie), to udajesz że tego nie widzisz i argumentujesz  ad personam.

    Chuja opisałeś, To prawda znana od miliardów lat i każdy logik to wie.
    Jeszcze raz, to nie jest BŁĄD. Błędem jest rozumienie tej
    rubryki/wyzwalacza "bo ty tak chcesz". (roszczeniowość-nielogiczna).

    Analogia. Chcesz otrzymać KONKRET LOGICZNY czyli budujesz DOMINO i każdy
    kafelek/klocek ma znaczenie (scena) jeden popycha następny. Ty
    wpierdalasz kilka kostek domina do wyzwalacza i masz obiekcje, że nie ma
    tutaj zależności i całe domino rozpierdala się bez składu i ładu. Na
    dodatek zgłaszasz to jako błąd.

    Brednia jak chuj :D Na dodatek zgłaszasz, że jest taka możliwość (o
    której już dawno wszyscy wiedzą). Wychodzi, że dla Ciebie trzeba
    produkować specjalne kostki (jak dla dzieci) ze okrąg do okręgu, kwadrat
    do kwadratu...obrazek:

    https://allegro.pl/oferta/sorter-drewniany-klocki-ks
    ztalty-i-kolory-melissa-13683628022

    WAŻNE:
    Doczytaj, co wcześniej pisałem i rozkmiń w końcu, DLACZEGO są dwie
    rubryki. Jedna do wyzwalacza a druga do warunku. Podpowiem, że
    wyzwalaczem może być cron, co jest jak dla mnie, bardziej stabilne,
    szczególnie dla temperatur. W cron jest również jeden wyzwalacz a nie
    kilka :) Rozumienie JEDNEGO wyzwalacza jest rozumiane jako
    zapoczątkowanie zdarzenia. Nie można kombinować z kilkazapoczątkowaniem
    zdarzenia, bo jest to BREDNIĄ logiczną :)

    > Faktycznie, działa! Może nie super intuicyjne od razu (bo niepodłączone
    > urządzenie nie nadaje wartości), ale jak gdy to już wiem to ma to sens.
    > Dzięki!

    > A skąd? Na forum, w jakieś instrukcji, gdzie jest informacja o tej
    > magicznej liczbie -247C?

    Właśnie z LOGIKI! -247C to zero bezwzględne, czyli...brak pomiaru, lub
    zero rzeczywiste. Skoro go nie ma tego zera, to wynika: BRAK POMIARU.
    Jak myślisz, skrypt pyta czujnik czy pyta bazę danych, jeśli nie ma
    zmiennej: pytaj czujnik najpierw? Chcesz za każdym razem wywoływać
    dodatkową transmisję? Zejć kurwa na ziemię :D

    Pyta najpierw bazę, do której pluje wcześniej czujnik a że baza ma zero
    bzwgl, to Ci pluje wynikiem ZERO. Jprdl...rence opadajo!

    > Smart Life obsługuje za to "tryb tabletu" gdzie widok jest poziomy a nie
    > pionowy. Do aplikacji Supli trzeba wykręcać głowię ;-)

    Może się doczekasz, wersji Tabletu. To się nadal rozwija :) Ja się
    doczekałem powiadomień, których kiedyś nie było i musiałem kupić
    Pushovera. Teraz mi nadal brakuje dźwięków do każdego zdarzenia/innych
    ale jest rozwiązanie...w GUI, tyle, że nie implementowałem tego
    wcześniej i teraz mam jak mam. Zmieniać nie będę ale przy następnych
    "skażeniach" Suplą, przemyślę. I to jest najbardziej zajebiste w Supla,
    bo nie musiałbym nawet patrzeć na ekran, żeby wiedzieć co się właśnie
    odjebało :) Rozumienie dźwięku do komunikacji, zawsze mnie rozwala w
    środowisku :D Dźwięk może jest irytujący...ale tylko JA wiem czego
    dotyczy :) i nie muszę wyskakiwać telefonu z kieszeni :)

    > Pochwal się co pisałeś na forum, że moderator skasował posta i skomentował

    Napisałem też, że szkoda iż nie zapisałem tego w notatniku, bo nie
    pamiętam (byłem sporo pijany). Na pewno nie było tam inwektyw :D Sadzę
    że była to analiza Twojego rozumienia + domniemany trolling, połączona z
    przepiękną instrukcją popełnienia rytualnego sepuku, żebyś nie zabierał
    powietrza innym, swoim brakiem logiki. Nie chcę Twojej śmierci ale jak
    sobie wypiję, to wyłażą ze mnie demony, które chronią ludzkość :)

    Teraz też piłem ale mało :D...tutaj, na usenecie jest anarchia i czasem
    ją bardzo lubię :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>