  • 11. Data: 2012-11-07 07:57:00
    Temat: Re: Jaki zasilacz do WD MyBook
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "rs" napisał:

    > nie kombinuj jak nie musisz.

    Grzeczniej, grząsiu. Wprowadzasz ludzi w błąd, a swoją nieumiejętność
    odczytania danych z tabliczki znamionowej usiłujesz przykryć
    grubiaństwem. Przypatrz się dla odmiany uważnie tym danym i zauważ
    łaskawie, że mowa jest o parametrach wyjściowych (OUTPUT), nie
    wejściowych (INPUT):
    http://allegro.pl/zasilacz-do-wd-mybook-i2677378737.
    html

    JoteR

  • 12. Data: 2012-11-07 08:20:56
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 7 Nov 2012 07:57:00 +0100, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >Grzeczniej, grząsiu. Wprowadzasz ludzi w błąd, a swoją nieumiejętność
    >odczytania danych z tabliczki znamionowej usiłujesz przykryć
    >grubiaństwem.

    ty. czy tobie sie cos nie pozajaczkowalo? obraza majestatu? urazone
    ego? gdzie ty widzisz tu grubianstwo? pasluszkiem prosze pokazac,
    szybciusienko.

    > Przypatrz się dla odmiany uważnie tym danym i zauważ
    >łaskawie, że mowa jest o parametrach wyjściowych (OUTPUT), nie
> [...]

    misiu. przeciez sam podalem, dodatkowo, dane z pdfa z informacja
    techniczna tego zasilacza. preczytal? nie, to niech sie czegos
    chlodnego napije i sie nie dasa, bo to pieknosci moze zaszkodzic i nie
    opowiada, ze wprowadzam w blad. bo czepisc sie do zdania wyrwanego z
    kontextu to w zasadzie i malo rozwiniety potrafi.

    przeciez sam powatpiewalem tym 0.3A, dlatego podalem dane z pdfa,
    jednak tak jest na tym zasilaczu napisane i chocbys sie napial pod
    niebo, to tego nie zmienisz i juz, a dysk jakos na nim sie kreci i mu
    te 0.3A do szczescia wystarcza. o parametrach wejsciowych zasilacza,
    na tabliczne znamionowej, z wyjatkiem 110V nie ma ani slowa. chyba
    tyle w temacie, ale jak masz zamiar trollowac, to ci przeciez nie
    zabronie, a nawet chetnie przeczytam. dobry trolling nie jest zly.
    <rs>

  • 13. Data: 2012-11-08 10:32:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > ktoś się orientuje jakie napięcie i wydajność prądowa jest wymagana do
    > tego typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.

    Dzięki za podpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie, czy jack zasilający ma
    rozmiar 2,5/5,5?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-11-12 10:09:18
    Temat: Re: Jaki zasilacz do WD MyBook [solved]
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Witam,
    >
    > Kilka miesięcy temu podczas przeprowadzki zaginął mi zasilacz do dysku
    > zewnętrznego 3.5" WD MyBook 1TB (z portami USB, FireWire, eSATA). Czy
    > ktoś się orientuje jakie napięcie i wydajność prądowa jest wymagana do
    > tego typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.
    >
    > Na stronie WDC jest tylko informacja o napięciu wejściowym do zasilacza.

    Dziękuję wszystkim za pomoc. Zakupiłem zasilacz o nazwie firmy AVM MODEL
    311P0W046:

    http://allegro.pl/uniwersalny-zasilacz-avm-12v-1-5a-
    impulsowy-i2755187198.html

    Po podłączeniu poczułem zgrozę (3/10 w skali grozy). Dysk zaświecił ale
    zamiast rozpędzić silnik usłyszałem tylko cykanie charakterystyczne dla
    zbyt słabego zasilania. Dysk nie był w użyciu od czerwca. Po drugim lub
    trzecim włączeniu w końcu naładował chyba sobie wszystkie kondensatorki
    i wystartował. Zakupiony zasilacz ma wydajność prądową 1.5A, jak widać,
    w pewnych sytuacjach deklarowana wartość może być zbyt mała. Druga rzecz
    to rzeczywista wydajność vs deklaracja.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2012-12-06 14:50:03
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Dziękuję wszystkim za pomoc. Zakupiłem zasilacz o nazwie firmy AVM MODEL
    > 311P0W046:
    >
    > http://allegro.pl/uniwersalny-zasilacz-avm-12v-1-5a-
    impulsowy-i2755187198.html

    Mały update. Powyższy zasilacz jednak przestał wystarczać (silnik nie
    kręci). Zakupiłem inny zasilacz o teoretycznej wydajności 2A i z tym już
    nie ma problemu:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2796745538

    --
    pozdrawiam