  • 11. Data: 2005-07-15 09:35:52
    Temat: Re: Jakie ceny w GTS/Exatel?
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > przy mniejszych przepustowosciach koszt ostatniej mili zaczyna odgrywac
    > duza role w cenie
    > ostatnio ponoc energis energicznie przystapil do pozysykiwania klientow
    > (m.in. cena)

    ale załóżmy ze nie ma ostatniej mili (dochodze sam do nich)
    jakie ceny moge negocjować?
    za 10 Mbit?

    --
    pozdros
    icek

  • 12. Data: 2005-07-15 09:36:34
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > z tego co wiem to _Z_ radiolinia
    > acz czekam na obiecana od nich oferte juz od 2 tygodni i cisza ;)

    No to albo się nie doczekasz, albo ja się na kogoś obrażę ;)

    --
    Z#

  • 13. Data: 2005-07-15 09:37:56
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Mateusz Swatek w <db7vq0$hij$1@inews.gazeta.pl> zeznal:
    > acz czekam na obiecana od nich oferte juz od 2 tygodni i cisza ;)

    GTS? Ja czekałem tylko 3 miesiące... Dzwoniłem do GTS Katowice co około 2
    tygodnie....

    --
    Wraca informatyk z pracy późnym wieczorem widzi na ulicy jakiś gość
    zamalowuje napisy na płocie... postał... popatrzył... zamyślił się i mówi

  • 14. Data: 2005-07-15 09:39:11
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Mateusz Swatek w <db7v5m$cd8$2@inews.gazeta.pl> zeznal:
> [...]
    cenie
    > ostatnio ponoc energis energicznie przystapil do pozysykiwania klientow

    Dostalem oferte Energisa dla 10mbit i cena 1mbit wychodzila ciut niższa
    (~5zl) niz cena za 1mbit od GTS przy rurze wielkosci 18mbit

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 15. Data: 2005-07-15 09:41:46
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > Mateusz Swatek w <db7vq0$hij$1@inews.gazeta.pl> zeznal:

    > GTS? Ja czekałem tylko 3 miesiące... Dzwoniłem do GTS Katowice co około 2
    > tygodnie....

    gts...ja czekam 6 miesiecy, dzwonie do 3-4 tygodnie

    --
    pozdros
    icek

  • 16. Data: 2005-07-15 09:43:55
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    icek napisał(a):

    > ale załóżmy ze nie ma ostatniej mili (dochodze sam do nich)
    > jakie ceny moge negocjować?

    nie wiem, do dzisiaj ich prezny handlowiec nie podeslal oferty :)

    --
    Mateusz

  • 17. Data: 2005-07-15 09:45:09
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    > obiecuje popchnac sprawe :)

    czuje nosem ze troszke zagalopowal sie z cena
    (podalem uczciwie w EUR ile placimy aktualnie za MBit)

    --
    Mateusz

  • 18. Data: 2005-07-15 09:55:21
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    icek wrote:
    > ale załóżmy ze nie ma ostatniej mili (dochodze sam do nich)
    > jakie ceny moge negocjować?
    > za 10 Mbit?

    10Mbit - ~7k
    15Mbit - ~10k
    20Mbit - ~13k
    25Mbit - ~15k
    30Mbit - ~17k
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 19. Data: 2005-07-15 09:56:56
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    icek wrote:
    > gts...ja czekam 6 miesiecy, dzwonie do 3-4 tygodnie

    A mi kurde w ten sam dzien przyslali oferte, a przez nastepny
    tydzien wymienilem z technikami z ~20 maili z mocno
    technicznymi pytaniami - jak dla mnie super kontakt :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 20. Data: 2005-07-15 10:34:52
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Marcin Kowalczyk napisał(a):
    > Mateusz Swatek w <db7vq0$hij$1@inews.gazeta.pl> zeznal:

    > GTS? Ja czekałem tylko 3 miesiące... Dzwoniłem do GTS Katowice co około 2
    > tygodnie....

    e to slabo Wam szlo - ja w 20 minut rozmowy dowiedzialem sie wszystkiego
    potem tylko mailem dostalem oferte zawierajaca ustalenia telefoniczne

    --
    Mateusz