  • Data: 2010-04-05 20:05:22
    Temat: Re: Jakie duże kombi
    Od: "Hektor" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał

    >> Masz czy miałeś?
    >
    > ja mialem i wole omijac.

    Kupiłeś szrota i miałeś problemy czy nie stać Cię było na eksploatację?

    > Poza tym to akurat wiedza powszechna, ze silnik do najbardziej udanyc nie
    > należy. pali stosunkowo duzo (9-13litrów z automatem to norma, jedynie na
    > trasach jest lepiej).

    To fakt, pali stosunkowo sporo i jest "na bakier" z kulturą.

    > Wałki rozrządu wykonane są z tak miekkiego materiału, ze powyżej 200tys km
    > potrafią mieć rowki na 1mm.

    To jest opinia jaką można usłyszeć na każdej ławce pod sklepem od fachowców.
    Wycieranie wałków jest skutkiem, przyczyną są wady materiałowe dźwigni
    zaworowych.

    > Zdecydowanie lepiej 1,9TDI 130KM w tym samochodzie. Dynamiki wystarcza do
    > normalnego, sprawnego poruszania sie, a kłopotów mniej i przy okazji
    > paliwa zdecydowanie mniej spali. Tylko trudniej kupić takie coś.

    Trudniej kupić, bo nikt rozsądny nie kupował tego silnika do takiej ciężkiej
    fury. "Normalne" poruszanie może i owszem, "sprawne" już nie.

    > A jesli już koniecznie 2,5TDI to w wersji 163KM

    Ja bym nie polecał. Te silniki najczęściej były montowane z napędem na
    przednią oś i multitronikiem. W takiej konfiguracji to raczej kupiłbym coś
    innego niż A6.

    Zbigniew Kordan