    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie duże kombi
    Date: Tue, 6 Apr 2010 00:08:03 +0200

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hpd8u5$493$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał

    > Kupiłeś szrota i miałeś problemy czy nie stać Cię było na eksploatację?

    fachowa ocena, nie ma co. LOL

    > To fakt, pali stosunkowo sporo i jest "na bakier" z kulturą.

    Z ta kulturą to akurat przesadzasz.

    > To jest opinia jaką można usłyszeć na każdej ławce pod sklepem od
    > fachowców. Wycieranie wałków jest skutkiem, przyczyną są wady materiałowe
    > dźwigni zaworowych.

    Pieprzenie.
    Widzialem wałki w kilia 2,5 i guzik mnie obchodzi czy winą są dzwignie, czy
    wałki, bo dla użytkownika i tak liczy sie efekt koncowy.

    > Trudniej kupić, bo nikt rozsądny nie kupował tego silnika do takiej
    > ciężkiej fury. "Normalne" poruszanie może i owszem, "sprawne" już nie.

    Znów pieprzenie.
    Jesli wg Ciebie 1,9TDI 130KM w A6 (z manualną skrzynią) to za mało do
    sprawnego poruszania sie po polskich drogach, tzn ze jestes albo b. młody,
    albo masz bardzo krótką pamięć, bo jeszcze do niedawna Mondeo 1,8TD bylo
    rakietą wsród samochodów

    > Ja bym nie polecał. Te silniki najczęściej były montowane z napędem na
    > przednią oś i multitronikiem. W takiej konfiguracji to raczej kupiłbym coś
    > innego niż A6.

    Nie każdemu Quattro jest potrzebne, bo jest droższe w eksploatacji i
    zakupie, to raz, a multitronik to w nowszych A6 chyba, poza tym bylo ich
    stosunkowo mało, to dwa, a trzy to rozmawiamy o samym silniku, choć również
    nie polecam multitronika, choć jeździ sie z nim bardzi przyjemnie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE