    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie macie hobby?
    Date: Fri, 3 Aug 2012 09:25:45 +0200

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jv0iqb$lof$1@node1.news.atman.pl...

    > Muszę Cię zmartwić - nierealne :-)
    > Jak już człowiek ma zajęcie inne od pracy zarobkowej, to brak tej
    > ostatniej tylko redukuje ilość wolnego czasu. Co może wydawać się swojego
    > rodzaju paradoksem i tematem na pracę doktorską.

    Do emerytury mam jeszcze kawałek czasu ale faktycznie patrząc po moim ojcu
    to musi być prawda. Bo to chyba odkłada się sprawy do zrobienia na
    emeryturze no i okazuje się, że jest ich tak dużo... Ostatnio, jak urodziło
    mi się dziecko (rok temu) przestałem liczyć dni, liczę tygodnie. I znów
    piątek i znów nie zrobiłem...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz