eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-) › Re: Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo przekonajcie mnie do dotykowców:-)
    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jakiś nowy smartphone z WM i tylko numeryczną klawiaturą? (albo
    przekonajcie mnie do dotykowców:-)
    Date: Mon, 27 Apr 2009 20:39:40 +0200

    Jeremiasz pisze:

    > miało być oczywiście HTC S710 (Vox), sorki za pomylke:-)

    weź do ręki samsunga i780. Ma co prawda klawiature qwerty, ale po
    przetrzymaniu pierwszych chwil obrzydzenia moze odkryjesz jej zalety. JA
    bez wprawy śmigam smsy dość szybko. Choć bardziej mi sie przydaje
    funkcja "uruchamiania" jednym klawiszem "new appointment" i wtedy dwoma
    kciukami można dogonić piszącego na kartce, lub w terminarzu.
    Klawiatura, jako numeryczna działa dość dobrze. nie tak jak w starych
    erykach, albo siemensach, ale o niebo lepiej niż ta wyświetlana na
    ekranie wiekszości PDA

    PS. ekran dotykowy, jest, ale go nikt nie używa( w każdym razie rzadko,
    bo jest "myszka optyczna". Tak wiec obsługę całego telefonu mozesz
    wykonać jednym kciukiem, jednej ręki.

    ToMasz