    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jakość obrazu
    Date: Thu, 24 Jan 2013 22:52:00 +0100

    W dniu 2013-01-24 20:57, v...@g...com pisze:

    To znaczy ta Ariva
    sprawuje sie lepiej co do obrazow ruchomych, znaczy
    wydaje sie, ze obrazy szybko zmieniajace sie, np.
    biegajacy pilkarze, biegnace konie albo szybko
    mknace samochody plynniej sie przemieszczaja w tej Arivie.
    Jednak obraz zwlaszcza przy kanalach tej gorszej jakosci
    SD jest jakis "ziarnisty", jakies obwodki wokol konturow,

    Czy telewizor podpięty do Arivy to Sharp z włączoną opcją "film"
    U mnie ta opcja sprawia że obraz bardzo ładnie "przewija" się w
    poziomie. Tło sceny jest doskonale widoczne. Żadnych skoków, zacięć.
    Niestety przy marnej jakości i bardzo szybkim przemieszczaniu się
    obiektu widać obwódkę wokół tego obiektu.
    Pewnie procesor nie wyrabia. :-)
    Niemniej jednak mam to włączone bo obraz zwłaszcza w HD robi wrażenie
    miliona Hz odświeżania :-)
    Czy inne marki TV mają coś takiego? :-)

    troche jak filmy z YouTube z jakoscia 480p - czy ktos moze wie dlaczego
    tak sie dzieje i czy da sie to jakos poprawic np. poprzez zmiane tzw.
    firmware (jak mnie zapewnial kolega)? Prosilabym o odpowiedz bo ci
    znajomi chca mi odstapic te Arive za niecale 200zl a wlozylabym do niej
    modul CI z CyfrowegoPolsatu (gdzie juz wstepnie sie umowilam na
    abonament lecz jeszcze niczego nie podpisalam).

    > Same kolory natomiast w tej Arivie moim zdaniem wygladaja normalnie. Oczywiscie to
    jest inny dekoder, Ty piszesz o Ariva 250 Combo a ja o Ariva 200 HD, lecz moze pewne
    podstawowe podzespoly maja takie same?