  • 21. Data: 2013-01-27 22:55:08
    Temat: Re: Jakość obrazu
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-27 22:35, Cavallino pisze:

    > Tłumaczyłem.
    > Kanały dostępne RÓWNIEŻ w TnK, gdzie nie ma parowania ze sprzętem, są
    > nieparowane.
    > Więc i TnK i w "N na kartę" możesz je obejrzeć na dowolnym sprzęcie.
    > Cała reszta jest sparowana i możesz je zobaczyć tylko na właściwym
    > dekoderze.
    >
    > I właśnie dlatego trzymam się od N z daleka.
    > Ale nie gorączkuj się i poczekaj 2 miesiące, oferta Cyfry i N zostanie
    > ujednolicona, co może oznaczać, że wszystkie kanały będą dostępne w
    > obu systemach kodowania, może to spowoduje, iż parowanie również
> [...]

    No i wszystko jasne, dzięki za zaspokojenie ciekawości, choć mam jeszcze
    wątpliwości co do N Premium, które to jest w TnK a na zewnętrznym
    tunerze pozostaje zakodowany..;-) Nie gorączkuje się, właśnie pozbyłem
    się Nki, i interesuje mnie już tylko oferta TV na kartę. Mam dosyć
    dzierżaw kart i sprzętu, wiszenia po pół dnia na telefonie żeby się
    dodzwonić do BOKu itd.. Mam nadzieję że ta nowa spółka będzie miała w
    ofercie opcję bez abonamentu.

    > Kodowanie nie, parowanie karty ze sprzętem tak.
    > Na większości kanałów HD parowanie jest.

    Czyli czysty chwyt rweklamowy bez pokrycia firmy Fergoson o
    bezproblemowym odtwarzaniu Telewizji N? Ciekawe czy też takie oszustwo
    zastosowali w wypadku Cyfry+, którą to ten tuner też podobno "obsługuje
    bez problemu"...

  • 22. Data: 2013-01-28 07:21:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-01-27 22:55, Trybun pisze:

> [...]
    > bezproblemowym odtwarzaniu Telewizji N? Ciekawe czy też takie oszustwo
    > zastosowali w wypadku Cyfry+, którą to ten tuner też podobno "obsługuje

    nie chwyt tylko trzeba czytać dokładnie.
    nie n tylko "n na karte"

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 23. Data: 2013-01-28 09:49:57
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Trybun wrote:

    > Czyli czysty chwyt rweklamowy bez pokrycia firmy Fergoson o
    > bezproblemowym odtwarzaniu Telewizji N? Ciekawe czy teďż˝ takie oszustwo
    > zastosowali w wypadku Cyfry+, kt�r� to ten tuner te� podobno "obs�uguje
    > bez problemu"...

    Ja tam nie wiem jak z "N" lecz jeżeli się rozchodzi o "Cyfrę+" to z
    pełnym sumieniem mogę potwierdzić, że bezproblemowo jej karty DZIAŁAJĄ
    na KAŻDYM sprzęcie!
    Tak się składa, że kupa rodziny i znajomych to posiada z WŁASNYM
    sprzętem.

    To "parowanie" to niech se wsadzą W DUPALA!

  • 24. Data: 2013-01-28 17:41:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > No i wszystko jasne, dzięki za zaspokojenie ciekawości, choć mam jeszcze
    > wątpliwości co do N Premium, które to jest w TnK a na zewnętrznym tunerze
    > pozostaje zakodowany..;-)

    A jest w zwykłym TnK na pewno?

> [...]
    > ofercie opcję bez abonamentu.

    > Czyli czysty chwyt rweklamowy bez pokrycia firmy Fergoson o bezproblemowym

    Masz linka do niego?

  • 25. Data: 2013-01-29 12:00:22
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-28 17:41, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > A jest w zwykłym TnK na pewno?
    N Premium jest na pewno. HBO nie ma.

    > Nie gorączkuje się, właśnie pozbyłem

    > Masz linka do niego?

    Tylko numer telefonu do BOKu.

  • 26. Data: 2013-01-29 12:01:14
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-28 09:49, Xian Mi Mao pisze:

> [...]
    > Tak się składa, że kupa rodziny i znajomych to posiada z WŁASNYM
    > sprzętem.
    >
    > To "parowanie" to niech se wsadzą W DUPALA!

    No, skoro tak piszesz... więc raczej przy zakupie C+ na kartę, zamówię
    samą kartę bez tunera.

  • 27. Data: 2013-01-29 12:01:28
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-28 07:21, pawell32 pisze:

    > nie chwyt tylko trzeba czytać dokładnie.
    > nie n tylko "n na karte"

    No jeżeli dla Ciebie reklama istnieje tylko w formie pisemnej , to
    faktycznie masz rację. Ale wg. mnie większą formą oszustwem jest błędna
    informacja z BOKu.

  • 28. Data: 2013-01-29 13:23:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-01-29 12:01, Trybun pisze:

    > No jeżeli dla Ciebie reklama istnieje tylko w formie pisemnej , to
    > faktycznie masz rację. Ale wg. mnie większą formą oszustwem jest błędna
    > informacja z BOKu.

    skoro wierzysz wszystkim na "słowo" to teraz zgłoś reklamacje.
    wszystkie rozmowy są rejestrowane

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 29. Data: 2013-01-30 18:11:01
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-29 13:23, pawell32 pisze:

    > skoro wierzysz wszystkim na "słowo" to teraz zgłoś reklamacje.
    > wszystkie rozmowy są rejestrowane

    Oczywiście, moja wina, moja bardzo wielka wina. Zawsze stajesz po
    stronie oszustów?

  • 30. Data: 2013-01-30 22:27:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 30.01.2013 18:11, Trybun wrote:

    > Oczywiście, moja wina, moja bardzo wielka wina. Zawsze stajesz po
    > stronie oszustów?

    nie, ale co - mam Cię usprawiedliwić?
    Trzeba było wcześniej się tu zapytać, ktoś by odpowiedział
    i nie popełniłbyś tego błędu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux