  • Data: 2010-05-22 20:04:05
    Temat: Re: Jakość przedłużaczy domowego użytku
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.05.2010 20:55, PeJot pisze:
    > A wiesz, że współczesne kable, opisane na izolacji 0.75 mm^2 to mają w
    > rzeczywistości w porywach może 0.5 mm^2 ? ;)

    Azjaci są z reguły mniejsi od Europejczyków, to może mm^2 jest u nich
    mniejszy :-)
    Takie dziadowskie kable to teraz "standard". Niedawno miałem taki kabel
    zasilający do komputera. Z zewnątrz wyglądał normalnie, tyle że przy
    zasilaczu 300W robił się nieźle ciepły na całej długości. W żyle trzy
    cienkie miedziane nitki :-/

    Pozdrawiam
    Grzegorz