  • Data: 2018-04-26 12:06:18
    Temat: Re: Jammery GSM GPS
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-26 o 11:46, BQB pisze:

    > Strach przy tych 20W siedzieć a co dopiero przy mocniejszych, na tej
    > stronie znalazłem o mocy 66W, pewnie są i mocniejsze.
    > zakłóca:
    > 4G/5G LTE700 - internet 4G/5G ( wdrożenie w Polsce najpóźniej do 2020
    > roku )
    > 4G LTE800 - internet 4G LTE, SMS, MMS
    > E-GSM/GSM900/HSPA+ - połączenia głosowe, SMS, MMS, internet 3.5G
    > GSM/DCS/LTE1800 - SMS, MMS, internet GPRS/EDGE/4G LTE
    > 3G/WCDMA/UMTS2100 - połączenia głosowe i wideo, SMS, MMS, internet 3G
    > WIFI/BT ( 2400-2500MHz ) - komunikacja w sieciach bezprzewodowych WiFi /
> [...]

    Nie wiem co miały borowiki, ale w czasach uczelnianych mieliśmy
    prezydenta na wizytacji. Spotkanie miał w auli na innym wydziale. My
    akurat mieliśmy laborki z sieci bezprzewodowych. Dostaliśmy za zadanie
    podejść pod tamten wydział i zobaczyć czy cokolwiek elektronicznego
    złapie komunikację.
    W promieniu 200m od budynku była pustynia. Żaden GSM nie miał zasięgu,
    nie było żadnej sieci WiFi dostępnej, brak odbioru sygnału GPS, brak
    możliwość nawiązania połączenia Bluetooth.
    Podejrzewam, że ich radia "douszne" miały komunikację, bo przecież nie
    strzelili by sobie w kolano wycinając wszystko.

    --
    viktorius