  • 1. Data: 2012-12-20 09:21:42
    Temat: Jazda przy -9,5C
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

    http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

    Ale nie byłem sam - mijałem się z jakimś kolesiem na Prymasa

  • 2. Data: 2012-12-20 09:40:55
    Temat: Re: Jazda przy -9,5C
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
    > Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs
    >
    > Ale nie byłem sam - mijałem się z jakimś kolesiem na Prymasa

    Odważnie sobie jeździsz po tych białych strzałkach.
    Jak jesteś ubrany? Jakie dystanse? Jakie opony?

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-12-20 09:50:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
    > Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs
    >
    > Ale nie by?em sam - mija?em si? z jakim? kolesiem na Prymasa

    To srebrne cos to glosniki ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-12-20 09:57:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > To srebrne cos to glosniki ??

    No nie slyszysz "sie leje, sie leje sie"?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-12-20 09:59:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-20, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Odważnie sobie jeździsz po tych białych strzałkach.
    > Jak jesteś ubrany? Jakie dystanse? Jakie opony?

    W ktorym miejscu odwaznie jezdzi? Bo ja widzialem tylko jak przejezdza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-12-20 11:14:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-20 09:57, AZ pisze:

    > No nie slyszysz "sie leje, sie leje sie"?

    Sie balem wlaczyc dzwiek.

  • 7. Data: 2012-12-20 13:38:34
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-20 09:59, AZ pisze:

    > W ktorym miejscu odwaznie jezdzi? Bo ja widzialem tylko jak przejezdza.

    Przy -9 ktos czuje przyjemnosc?

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2012-12-20 13:42:10
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odważnie sobie jeździsz po tych białych strzałkach.
    > Jak jesteś ubrany? Jakie dystanse? Jakie opony?

    dystans 9km. Ubranie to kurtka zimowa(niemotocyklowa) oraz spodnie
    motocyklowe, kominiarka i letnie rękawiczki.

    Opony letnie - jedyna rzecz niedostosowana na zimę

  • 9. Data: 2012-12-20 13:45:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-20, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Przy -9 ktos czuje przyjemnosc?

    Nie wiem, ja jak sie przejechalem w skorach 30km przy -10 to malo tego
    ze nie czulem przyjemnosci to dwa nie moglem jej pozniej znalezc!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-12-20 14:23:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-20 13:45, AZ pisze:

    > Nie wiem, ja jak sie przejechalem w skorach 30km przy -10 to malo tego
    > ze nie czulem przyjemnosci to dwa nie moglem jej pozniej znalezc!

    Spodziewalem sie od Ciebie zupelnie innej odpowiedz i ze znow bedziesz
    majhiro... a tu taki zawod...

    pozdr
    newrom