  • 1. Data: 2012-12-20 23:10:33
    Temat: Za co zamocować motocykl do liny, żeby unieść go o 10 cm?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Chcę zrobić sobie garażowy podnośnik do podciągnięcia motocykla o 5-10
    cm nad ziemię. Podpowiedzcie, do czego mocować linę, żeby było szybko,
    prosto i bezpiecznie. Zakładam, że potrzebne są co najmniej 3 punkty
    podparcia. Kierownica pośrodku będzie ok?

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-12-21 09:31:30
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-20 23:10, Marcin N pisze:
> [...]
    > prosto i bezpiecznie. Zakładam, że potrzebne są co najmniej 3 punkty
    > podparcia. Kierownica pośrodku będzie ok?

    Robisz jakąś dziwną kombinację,rozumiem centralki nie posiadasz?
    Są w sprzedaży podstawki pod oba zawieszenia,do Fazera na pewno
    dobierzesz,będzie na pewno bezpieczniej.
    No chyba że Ci garaż cyklicznie zalewa:-)

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 3. Data: 2012-12-21 09:34:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > prosto i bezpiecznie. Zakładam, że potrzebne są co najmniej 3 punkty
    > podparcia. Kierownica pośrodku będzie ok?

    To punkty podparcia czy podwieszenia ? Podnosnik czy wciagnik ? Bo to
    dwie rozne rzeczy. I wystarcza dwa pukty. Ja Buella do zmiany opon
    podnosilem sobie suwnica - jedno zawiesie pasowe pod rame w okolicach
    glowki, drugie za stelaz pod siedzeniem. i wisial sobie tak bez problemu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-12-21 09:35:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-21 09:31, Monster pisze:

    > Robisz jakąś dziwną kombinację,rozumiem centralki nie posiadasz?
    > Są w sprzedaży podstawki pod oba zawieszenia,do Fazera na pewno
    > dobierzesz,będzie na pewno bezpieczniej.

    Zwroc uwage z kim rozmawiasz. Dla niego nic nie jest proste i oczywiste.

  • 5. Data: 2012-12-21 09:55:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-21 09:35, Kuczu pisze:

    > Zwroc uwage z kim rozmawiasz. Dla niego nic nie jest proste i oczywiste.

    Jakaś depresja Cię dopadła?
    Czep się żony.

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-12-21 10:34:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-21 09:55, Marcin N pisze:

    > Jakaś depresja Cię dopadła?

    Nie, to Ty masz wieczny problem :)

    > Czep się żony.

    W dowodzie mam "kawaler"

  • 7. Data: 2012-12-21 10:35:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-21 10:34, Kuczu pisze:

    > Nie, to Ty masz wieczny problem :)

    Mój wieczny problem dotyczy wyłącznie pozycji AZ w zakręcie.
    Poza tym ok.

    --
    MN

  • 8. Data: 2012-12-21 10:38:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-21, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > W dowodzie mam "kawaler"

    Dlatego jestes taki zgryzliwy bo kobity nie masz!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-12-21 10:40:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-21, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Mój wieczny problem dotyczy wyłącznie pozycji AZ w zakręcie.

    A ten z niepasujacym kluczem do kol z wyposazenia samochodu z oryginalnymi
    alusami rozwiazales??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-12-21 10:42:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-21 10:40, AZ pisze:

    > A ten z niepasujacym kluczem do kol z wyposazenia samochodu z oryginalnymi
    > alusami rozwiazales??

    O matko, pamiętasz takie duperele sprzed lat? Ano rozwiązałem. Zmieniłem
    samochód na taki, który pasuje mi do klucza.

    Albo odwrotnie, nie pamiętam już.

    --
    MN