  • 11. Data: 2012-12-20 14:25:46
    Temat: Re: Jazda przy -9,5C
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-20, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Spodziewalem sie od Ciebie zupelnie innej odpowiedz i ze znow bedziesz
    > majhiro... a tu taki zawod...

    No i co teraz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-12-20 14:29:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-20 14:25, AZ pisze:

    > No i co teraz?

    To co Majowie przewidzieli, koniec swiata....

    pozdr
    newrom

  • 13. Data: 2012-12-20 14:33:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-20, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > To co Majowie przewidzieli, koniec swiata....

    Nic juz z tym nie da sie zrobic, znaczy sie zebym dalej byl tym hiro??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-12-20 17:42:03
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przy -9 ktos czuje przyjemnosc?

    lecielismy kiedys z wrocka do wawy całą grupą na topienie suki - było -6,
    nikt nie narzekał :-)

    b.

  • 15. Data: 2012-12-21 14:24:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-20 14:33, AZ pisze:

    > Nic juz z tym nie da sie zrobic, znaczy sie zebym dalej byl tym hiro??

    Dalej opowiadaj jakie to kawasaki jest zajebiste, bedziesz majhiro w
    kategorii 'rycerz'.

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2012-12-21 14:27:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-12-20 17:42, Budy pisze:

    > lecielismy kiedys z wrocka do wawy ca?? grup? na topienie suki - by?o -6,
    > nikt nie narzeka? :-)

    bo nie wypadalo ;)
    Nie pytam czy sie da ino czy ludzie w tych temperaturach czuja frajde z
    jazdy - nie z dojechania na fajna impreze ;)

    pozdr
    newrom
    PS. kiedys jechalismy z kolegami w temp niewiele przekraczajacej 0st,
    jeden pycil na emzetce w jeansach i adidaskach - nie narzekal. Drugi
    jechal w skorzanych spodniach i pozniej sie dosc dlugo leczyl ;>

  • 17. Data: 2012-12-21 15:03:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-21, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Dalej opowiadaj jakie to kawasaki jest zajebiste, bedziesz majhiro w
    > kategorii 'rycerz'.

    Co ja Ci opowiadal bede, kup i przekonaj sie sam!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-12-21 17:49:25
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Hehehe... noooo :)

    > Sie balem wlaczyc dzwiek.
    >
    > --
    > Kuczu

    I miałeś rację... ja zaryzykowałem i teraz żałuję. Żenada i wieś.

    --

    morghul

  • 19. Data: 2012-12-22 22:18:08
    Od: the cader <pawel.cader@_NOSPAM_onet.pl>

    Arbiter napisal

    > Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

    > http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

    > Ale nie byłem sam - mijałem się z jakimś kolesiem na Prymasa

    congratulation też miałęm crossa wyciągać ale sie zepsuł a niemam czasu z
    nim robić ale mam do cb pytanko na jakich oponach jechałeś jakieś kostki
    do crossa, zwykłę zimuwki z kolcami, czy poprostu na zwykłych??

  • 20. Data: 2012-12-22 23:22:13
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "the cader" <pawel.cader@_NOSPAM_onet.pl> napisał w wiadomości

    > do crossa, zwykłę zimuwki z kolcami, czy poprostu na zwykłych??

    to są zwykłe opony no i w te mrozy zrobiłem w sumie 90km. Ale to nie żadnen
    harkor, że marznę etc, tylko sprzęt jest tak przygotowany że jade bez
    żadnego wychładadzania. Prawie jak samochodem - tylko miejsc parkinggowych
    nie musze szukac. No i jazda w korku nie do pobicia. Daje radę sprzęt