  • 21. Data: 2012-12-23 03:16:37
    Temat: Re: Jazda przy -9,5C
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
    > Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs
    >
    > Ale nie by?em sam - mija?em si? z jakim? kolesiem na Prymasa

    Kokpit jak w skrzydlatych pojazdach, co to te po środku (przy szybie)
    jest za urządzenie i te po prawej z napisem '691'?

    Ciekawi mnie sam fakt instalowania na motocyklu termometru..nie rozumiem
    tego.

  • 22. Data: 2012-12-23 08:55:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
    > Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

    Co to jest ten "motokoc" w opisie filmu?

    --
    MN

  • 23. Data: 2012-12-23 09:32:17
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kokpit jak w skrzydlatych pojazdach, co to te po środku (przy szybie) jest
    > za urządzenie i te po prawej z napisem '691'?

    Po środku przy szybie - duże jajowate z wyświetlaczem to radio z MP3.
    Korzystam z tego zawsze.
    Nieco dalej - po prawej małe z wyświetlaczem to termometr temperatury
    zewnętrznej. A 691 to 69,1C - temperatura chłodnicy.
    http://arbiter.pl/zdjecie/18598

    Temperatura chłodnicy potrzebna bo mam obieg cieplego powietrza z chłodnicy
    na nogi - uruchamiane ręcznie.
    Tzn gdy temperatura osiąga 60stopni otwieram dwie kratki
    http://arbiter.pl/zdjecie/18593
    http://arbiter.pl/zdjecie/18592
    http://arbiter.pl/zdjecie/18591

    oraz włączam wiatrak chłodnicy. Wtedy ciepłe powietrze wieje pod koc

    > Ciekawi mnie sam fakt instalowania na motocyklu termometru..nie rozumiem
    > tego.

    W większości nowych samochodód i motocykli sa już termometry więc
    najwyraźniej ludzie czują taką potrzebę.

  • 24. Data: 2012-12-23 09:33:36
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co to jest ten "motokoc" w opisie filmu?

    tak jak na zdjęciu
    http://arbiter.pl/zdjecie/18559

    okrycie nóg. Odcina właściwie dopływ pędu zimnego powietrza na nogi przez co
    właściwie mozna jeździć w mróz bez ocieplaczy na kolana i w jeansach

  • 25. Data: 2012-12-23 11:53:22
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu 2012-12-23 09:32, Arbiter pisze:

    > W wi?kszo?ci nowych samochod?d i motocykli sa ju? termometry wi?c
    > najwyra?niej ludzie czuj? tak? potrzeb?.

    W autach ma to sens, natomiast w motocyklach bez tego termometru to
    człowiek nie będzie wiedział czy mu zimno czy nie?

  • 26. Data: 2012-12-23 14:20:32
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > W autach ma to sens, natomiast w motocyklach bez tego termometru to
    > człowiek nie będzie wiedział czy mu zimno czy nie?

    moim zdaniem prowadzisz donikąd idące przekonywanie że termometr jest
    niepotrzebny. Ok - dla Ciebie nie potrzebny, dla mnie potrzebny. Tylko nie
    rozumiem dlaczego w samochodzie ma sens a w motocyklu nie ma sensu.

    Wychodzę z pracy i widzę jaką mamy temperaturę. Np. ostatnio rano patrząc na
    termometr szacowałem o ile jest zimniej w stosunku do poprzedniego dnia.
    Zastosowanie termometra jak każde inne. Tak samo z radiem. W samochodzie
    każdy ma a w motocyklu większość pisze że to głupie. No nie czaje takiego
    toku rozumowania

  • 27. Data: 2012-12-23 15:03:24
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Wychodzę z pracy i widzę jak? mamy temperaturę. Np. ostatnio rano
    > patrz?c na termometr szacowałem o ile jest zimniej w stosunku do
    > poprzedniego dnia. Zastosowanie termometra jak każde inne. Tak samo z
    > radiem. W samochodzie każdy ma a w motocyklu większo?ć pisze że to
    > głupie. No nie czaje takiego toku rozumowania

    Termometr w samochodzie ma praktycznie jedno (dla mnie) zastosowanie -
    wiadomo czy na 100% będzie oblodzone, czy jest szansa że jeszcze nie.
    Mój akurat działa bardzo dokładnie (wiadomo, że sa lokalne różnice) - to
    znaczy przy +1 w zasadzie wszystko rozpuszczone (a +3 na 100%), przy 0
    zaczyna się ślizgawka.

    --
    Yogi(n)

  • 28. Data: 2012-12-28 18:18:06
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    On Thursday, December 20, 2012 9:21:42 AM UTC+1, Arbiter wrote:
    > Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

    I naprawdę w ogóle się nie bałeś?

    KJ

  • 29. Data: 2012-12-28 21:04:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-28, K...@n...com <k...@g...com> wrote:

    > I naprawdę w ogóle się nie bałeś?
    >
    > KJ

    Chlopcze, wez se zmien nicka bo jeden KJ juz tu jest, co prawda dawno byl
    widziany ale jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-12-28 22:14:59
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "K...@n...com" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > I naprawdę w ogóle się nie bałeś?

    nie rozumiem, żarty robisz czy na serio pytasz