    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    <50d2e422$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d32e48$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d42626$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d448de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d450c1$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4537c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d472f5$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kb1s4f$76f$1@dont-email.me>
    <50d48be9$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d490d4$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4b1e7$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <50dc0d9a$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <50dc221f$0$1222$6...@n...neostrada.pl >
    Subject: Re: Jebany system
    Date: Thu, 27 Dec 2012 15:35:33 +0100

    > Trudno żebyś narzekał skoro jesteś w elytarnej elycie. :/

    Jak ktoś potrąca martwe słupki, a spędził z 10 godzin na piłowaniu sprzęgła
    tylko po to żeby ich nie trafiać, a potem i tak trafia to raczej jest idiotą
    i nie powinien w ogóle się starać o PJ.

    > Ty tylko nie możesz pojąć jak to jest, że tyle osób nie zdaje, skoro na
    > pręgu/pms wszyscy na pierwszej godzinie wyjechali na miasto.
    > Zapomniałeś tylko podać skąd miałaby wynikać jakakolwiek korelacja. Znaczy
    > skąd w ogóle to Twoje dziwowanie.

    Najwyraźniej pewna grupa ludzi nie powinna siadać za kierownice. Znam gościa
    który podchodził 10x, aż zdał, jeździ jak ostatnia pipa, kompletnie bez
    pomyślunku, ale lepiej że on zdałał jak jego durna baba, ją to nawet strach
    posadzić na fotel z tyłu.

    > O tym co będzie na pierwszej lekcji decyduje instruktor, czasem być może
    > nawet zwyczaj w całej szkółce (czasem logistyka, gdy plac manewrowy jest
    > daleko od siedziby) I nie ma nic wspólnego z umiejętnościami kursanta.

    Ile razy chodziłeś na kurs, że masz tak dużą wiedzę o tym? Na moim kursie
    instruktor pytał jakie kto ma doświadzenie, a testowy przejazd placu
    decydował o tym kiedy i gdzie kto pojedzie. Kumpel który porowadzi kursy
    robi tak samo, trudno żeby pojechał na miasto z kompletnym głąbem, jak
    'eLka' stoi to nie zarabia więc nie spieszy mu się żeby mu kursant rozbijał
    samochody.