  • Data: 2016-09-29 04:50:24
    Temat: Re: Jest postęp w GSM (czy tylko w GUI)?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-28 19:06, Andrzej wrote:

    > To, że tobie zebrało się na wspomnienia kombatanckie i wpadłeś w tryb
    > "słuchajcie, dziatki, jakie wtedy były olbrzymy" nie znaczy, że faktycznie
    > tak było.

    gdybym w tym tonie zaczynał, to podawałbym jeszcze model na kartę SIM
    wielkości współczesnych kart płatniczych (bankomatowych) - jakiś tam
    Philips jak pamiętam - ale to pewnie.... przed wojną było (wg Ciebie, no
    nie?)

    /ericsson-ga318-02/

    > Te, przecież to ta sama bateria - wystaje leciutko nad obudowę samego
    > telefonu.

    to, że Ty nie widziałeś - to musisz niestety uwierzyć - to były dwie
    wersje (wersja najcieńsza mmiała 32mm) - i na zdjęciach to widać -
    zmierz sobie linijką jak nie wierzysz (jesli to dla Ciebie ma takie
    znaczenie, bo dla mnie to mi wisi, czy w to wierzysz czy nie....)

    > Ta trudna sztuka udawała się bezproblemowo z GA628 - było to zasługą
    > płaskiego spodu, a nie wymyślonych 5 cm grubości.

    rozumiem, że wciąż się chwalisz tym GA628 - już wszyscy wiedzą, że taki
    miałeś ;)