  • 1. Data: 2011-04-19 19:37:19
    Temat: Jest taki "przekaznik w obudowie" ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Czy mozna kupic taki zwykly przekaznik na 230 V i np maks 5-10 A, ale w
    obudowie. Takie aby np bylo od razu wyjscie do gniazdka, wbudowane gniazdko
    i jakies kabelki sterujace tym przekaznikiem. Lub ewentualnie zaciski do
    wszystkich tych kabelkow "na srubki". Czyli cos dla amatora, w niskiej
    cenie. Aby nie trzeba bylo bawic sie w lutowanie i obudowe.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-04-19 20:21:22
    Temat: Re: Jest taki
    Od: "Radosław Kwiecień" <r...@N...gazeta.pl>

    Jeśli takie coś może być http://www.image.micros.com.pl/_icon_auto/rys.pi84-
    gzm80.jpg to szukaj pod nazwą "przekaźnik interfejsowy".

  • 3. Data: 2011-04-19 22:33:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Kwiecień"
    > szukaj pod nazwą "przekaźnik interfejsowy".

    Lub "przekaźnik na szynę din"

    Robert

  • 4. Data: 2011-04-20 08:26:44
    Temat: Re: Jest taki "przekaznik w obudowie" ?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 19.04.2011 21:37, Fantom pisze:
> [...]
    > zaciski do wszystkich tych kabelkow "na srubki". Czyli cos dla amatora,
    > w niskiej cenie. Aby nie trzeba bylo bawic sie w lutowanie i obudowe.

    a może jakiś taki do gniazdkowy elektroniczny włącznik czasowy?
    Tam w środku jest przekaźnik, obudowa jest, kwestia wybebeszenia
    zbędnych elementów i podpięcia się do przekaźnika. Bez lutowania jednak
    się nie obędzie.

  • 5. Data: 2011-04-20 11:17:24
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Jeśli takie coś może być
    > http://www.image.micros.com.pl/_icon_auto/rys.pi84-
    > gzm80.jpg to szukaj pod nazwą "przekaźnik interfejsowy".

    Wlasnie cos takiego, tylko nie na szyne - nie mam juz zapasu kabli miedzy
    skrzynka a tym miejscem gdzie ma to wisiec.

    Fantom

  • 6. Data: 2011-04-20 14:19:59
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-20 13:17, Fantom pisze:

    > Wlasnie cos takiego, tylko nie na szyne - nie mam juz zapasu kabli miedzy
    > skrzynka a tym miejscem gdzie ma to wisiec.
    >
    > Fantom

    Przykręć sobie w tym miejscu kawałeczek szyny. Zdaje się, że ta
    podstawka ma tez centralny otwór umożliwiający montowanie na płycie przy
    pomocy śruby.

    MD

  • 7. Data: 2011-04-20 16:10:56
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaciski do wszystkich tych kabelkow "na srubki". Czyli cos dla amatora, w
    > niskiej cenie. Aby nie trzeba bylo bawic sie w lutowanie i obudowe.

    Zobacz rodzinę R15. Solidna konstrukcja. Tu
    http://sklep.monster.pl/Produkty%283,,%29.aspx?searc
    h=r15&seaOpts=14&seaAdv=1
    masz przykład. Do przekaźnika dobierasz gniazdo i masz wszystkie złącza na
    śrubach.
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)