  • Data: 2014-12-22 18:43:58
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Dec 2014 18:05:51 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Oczywiście.
    > Tak z 10 km, kilka węzłów i kilka lat wcześniej.

    A oni jada na ten zamkniety wiadukt, ryzykuja mandat, niszcza auto o
    bariery, zeby pare zl zaoszczedzic i to nie calkiem swoich ?
    Oj nie wydaje mi sie ..

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Poznańskie odcinek S5 nie ma z Wrocławiem nic wspólnego, a jak znam życie to
    > dlatego Ci ten Wrocław wyskoczył, bo tak Ci się hasło "S5" skojarzyło.

    Ty zaproponowales Gniezno, Budzik Wroclaw, ty nie prostowales.

    > Dla poznaniaka na razie S5 to tylko skrót nad morze, albo do Warszawy.

    Ale do poznaniaka chyba nie masz pretensji ze jedzie najkrotsza droga
    do/z domu/bazy/celu ?

    Pretensje byly chyba do tych, co to powinni platna ekspresowka jechac,
    z Gniezna/Bydgoszczy/Gdanska do Berlina/Zielonej gory/Leszna/Glogowa.

    I mowisz ze oni tania droge przez miasto wybieraja ?

    Ciekawie moze byc tak jak Budzik proponuje - z Gniezna do Tarnowa
    Podg., Przezmierowa czy np Pniew ...

    J.