eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipJuz burdel a nie tylko bałagan w netii › Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
    Date: Tue, 18 Dec 2007 09:45:07 -0500
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <fk9br9$p7t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fk886n$k9k$1@news2.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.czarne.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1198011049 25853 83.12.46.146 (18 Dec 2007 20:50:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Dec 2007 20:50:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.3) Gecko/20041007
    Debian/1.7.3-5
    X-Accept-Language: us, en
    In-Reply-To: <fk886n$k9k$1@news2.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:84018
    [ ukryj nagłówki ]

    Łukasz Grim wrote:

    > Skusiłem się niestety na ich medialny szum i zdecydowałem się podpisać
    > umowę o telefon i internet. Umowy zostały zawarte z dniem 10 listopada.
    > Z ciekawości po 25 listopada zadzwoniłem na infolinie i co się okazało
    > umowa o telefon jest zarejestrowana a umowa i internet zaginęła. Po
    > wielu telefonach i interwencjach 7 grudnia miała się już odnaleźć i
    > zostać przesłana do pilnej realizacji. Jednak nie doceniłem głupoty
    > pracowników netii i jak się okazało dopiero 14 grudnia przesłano ją do
    > realizacji ale to już niestety jest po 30 dniowym okresie jaki maja na
    > uruchomienie usługi. Widać dla netii klient to tylko zbędny balast i
    > lepiej niech się wynosi do konkurencji bo im tylko przeszkadza.

    brakuje ludzi, wszedzie brakuje ludzi do pracy, a ciagle obnizanie cen
    do niczego dobrego nie prowadzi. ladnie wyglada na reklamach bo to
    (zrobienie reklam) niewiele kosztuje ale..... o ile kiedy sie posiada
    STM-x w swiat i STM-y do klientow koncowych (via tepsiane BSA) to
    sklikanie klientom megabita czy paru nie generuje jakichs wielkich
    kosztow, o tyle umowe z klientem trzeba wklepac do systemu, usluge
    uruchomic i tak dalej i tak dalej, a do tego sa juz potrzebni ludzie, a
    ludziom trzeba zaplacic, a jak sie rozdaje pieniadze klientom za
    podpisanie cyrografu to potem ich brakuje na wlasciwa ich obsluge

    > Każdy kto chce z nimi podpisać umowę lepiej niech uważa bo w tej firmie
    > głupota kwitnie jeszcze bardziej niż w tp !!!

    to nie glupota, ale zle skalkulowanie kosztow

    > PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)

    GTS czy multimo ?




    futszaK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: