  • 1. Data: 2007-12-18 10:42:26
    Temat: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
    Od: Łukasz Grim <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
    tylko bałagan ale totalny burdel. Wysłanie umowy do nich kurierem
    gwarantuje tylko to że nie zaginie ona w transporcie ale już u nich w
    biurze.
    Skusiłem się niestety na ich medialny szum i zdecydowałem się podpisać
    umowę o telefon i internet. Umowy zostały zawarte z dniem 10 listopada.
    Z ciekawości po 25 listopada zadzwoniłem na infolinie i co się okazało
    umowa o telefon jest zarejestrowana a umowa i internet zaginęła. Po
    wielu telefonach i interwencjach 7 grudnia miała się już odnaleźć i
    zostać przesłana do pilnej realizacji. Jednak nie doceniłem głupoty
    pracowników netii i jak się okazało dopiero 14 grudnia przesłano ją do
    realizacji ale to już niestety jest po 30 dniowym okresie jaki maja na
    uruchomienie usługi. Widać dla netii klient to tylko zbędny balast i
    lepiej niech się wynosi do konkurencji bo im tylko przeszkadza.

    Każdy kto chce z nimi podpisać umowę lepiej niech uważa bo w tej firmie
    głupota kwitnie jeszcze bardziej niż w tp !!!

    Pozdrawiam
    Łukasz

    PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)

  • 2. Data: 2007-12-18 10:52:42
    Temat: Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    "Łukasz Grim" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Każdy kto chce z nimi podpisać umowę lepiej niech uważa bo w tej firmie
    > głupota kwitnie jeszcze bardziej niż w tp !!!

    Burdel jest wszedzie, kwestia tylko szczescia, ale czego sie spodziewac
    uslugi tanieja, to musza ciac koszty, trzeba zaczac to akceptowac to
    bedzie sie przyjemniej zylo :)))

  • 3. Data: 2007-12-18 11:12:05
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    > [...] a umowa i internet zaginęła. Po
    > wielu telefonach i interwencjach 7 grudnia miała się już odnaleźć i
    > zostać przesłana do pilnej realizacji. Jednak nie doceniłem głupoty
    [...]

    Powinieneś wiedzieć, że każdy ciężko zapracowany, solidny i szanujący
    się pracownik posiada tylko trzy teczki. Tobie przekazano, że sprawa
    trafiła do pierwszej, tzn. "pilne" - tak, abyś poczuł się doceniony.
    Dwie pozostałe teczki, to "bardzo pilne" oraz "od zaraz".
    Co do telefonów, to zasada jest taka, że jak ktoś dzwoni pierwszy raz,
    to sprawę się ignoruje, jak dzwoni drugi raz - to się sprawę również
    ignoruję. Dopiero gdy ktoś dzwoni trzeci raz w tej samej sprawie, to
    w zależności od stopnia zapracowania, można podjąć jakieś działania.
    Istotne jest to, że w 90% przypadków nie ma tego trzeciego telefonu
    i świat się z tego powodu nie zawala, a firma działa i rozwija się dalej.
    Reguły te są oczywiście uniwersalne i nie dotyczą wyłącznie firm
    telekomunikacyjnych.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 4. Data: 2007-12-18 11:57:15
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Łukasz Grim <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
    > tylko bałagan ale totalny burdel. Wysłanie umowy do nich kurierem

    Oj panuje, wlasnie kilka miesiecy po rezygnacji z lacza Futuro dostalem
    z KRUKa informacje o postepowaniu. Netia sama w zaden sposob nie
    skontaktowala sie ze mna aby wyjasnic sprawe, nie sprawdzajac (czy lacze
    czasem nie zostalo zlikwidowane) przeslala sprawe do firmy windykacyjnej,
    ktora listem zwyklym poinformowala, ze jesli nie wplace to trafie na
    liste Biura Informacji Gospodarczej. Szczerze odradzam.

    a.

  • 5. Data: 2007-12-18 12:53:44
    Od: "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl>

    Łukasz Grim wrote:
    > Witam
    > Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie tylko
    > bałagan ale totalny burdel.

    Właśnie kończę przygodę z Netią. Na własne życzenie będą musieli pozyskać
    1000 klientów na swój internecik over BSA/LLU, żeby odzyskać utracony ze
    mnie przychód.

    > PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)

    Obyś się nie rozczarował ;-)

    --
    TOM

  • 6. Data: 2007-12-18 13:06:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Łukasz,

    Tuesday, December 18, 2007, 11:42:26 AM, you wrote:

    [...]

    > umowę o telefon i internet. Umowy zostały zawarte z dniem 10 listopada.
    > Z ciekawości po 25 listopada zadzwoniłem na infolinie i co się okazało
    > umowa o telefon jest zarejestrowana a umowa i internet zaginęła.

    Normalka - jako żywo przypomina mi to boje z TPSA o DSLa. Przeciągali
    sprawy i jeszcze abonament za telefon kazali sobie zapłacić.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2007-12-18 14:25:24
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Łukasz Grim pisze:
    > Witam
    >
    > Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
    > tylko bałagan ale totalny burdel. Wysłanie umowy do nich kurierem

    eeee fajnie jest - do mnie dzwonili już chyba z 10 raz (za każdym razem
    ktoś inny), żeby przenieść moje telefony z tepsy do netii.

    Za każdym razem słyszeli grzeczne "nie, dziękuję i tak mam rachunki
    rzędu 50 zł".
    Ostatnim razem po prostu odłożyłem słuchawkę.

    wojtek

  • 8. Data: 2007-12-18 14:45:07
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Łukasz Grim wrote:

> [...]
    > uruchomienie usługi. Widać dla netii klient to tylko zbędny balast i
    > lepiej niech się wynosi do konkurencji bo im tylko przeszkadza.

    brakuje ludzi, wszedzie brakuje ludzi do pracy, a ciagle obnizanie cen
    do niczego dobrego nie prowadzi. ladnie wyglada na reklamach bo to
    (zrobienie reklam) niewiele kosztuje ale..... o ile kiedy sie posiada
    STM-x w swiat i STM-y do klientow koncowych (via tepsiane BSA) to
    sklikanie klientom megabita czy paru nie generuje jakichs wielkich
    kosztow, o tyle umowe z klientem trzeba wklepac do systemu, usluge
    uruchomic i tak dalej i tak dalej, a do tego sa juz potrzebni ludzie, a
    ludziom trzeba zaplacic, a jak sie rozdaje pieniadze klientom za
    podpisanie cyrografu to potem ich brakuje na wlasciwa ich obsluge

    > Każdy kto chce z nimi podpisać umowę lepiej niech uważa bo w tej firmie
    > głupota kwitnie jeszcze bardziej niż w tp !!!

    to nie glupota, ale zle skalkulowanie kosztow

    > PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)

    GTS czy multimo ?

    futszaK

  • 9. Data: 2007-12-18 14:50:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tomasz Śląski wrote:
    > Właśnie kończę przygodę z Netią. Na własne życzenie będą musieli pozyskać
    > 1000 klientów na swój internecik over BSA/LLU, żeby odzyskać utracony ze
    > mnie przychód.

    widocznie <slowo klucz> TANIEJ </slowo klucz> jest pozyskac nowych
    klientow jak robic laski starym

    futszaK

  • 10. Data: 2007-12-18 15:23:54
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    Łukasz Grim pisze:
    > Witam
    >
    > Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
    > tylko bałagan ale totalny burdel.

    No to moje 3 grosze.

    W lokalizacji A zarejestrowane sa 2 firmy: Firma X i Firma Y.

    Firma X posiada Z firma Netia od ponad 2 lat umowe na swiadczenie uslug
    dostepu do Internetu i telefonu w lokalizacji B.

    Firma Y do tej pory miala internet z TP w lokalizacji A ale skuszona
    przez oferte Netii zdecydowala sie wziac dostep do Internetu w
    lokalizacji A przez Netie na kablu TP (BSA).

    Umowa zostala podpisana i wyslana do Netii 30.08 zeby zalapac sie na
    promocje pt. costam zadarmo a potem i tak cie dorwiemy. Zaakceptowane &
    wyslane.

    Usluga uruchomiona - co prawda na koniec wrzesnia choc w promocji byla
    mowa ze w ciagu 14 dni. Trudno: swietnie - korki organizacyjne. Rozumiem.

    <jaja>

    Przychodzi pierwsza faktura wystawiona na firme Y z numerem NIP firmy X.
    Zgloszenie do BOK-u z proba zmuszenia firmy Y do "dogadania" sie z firma
    X zeby sobie to jakos rozliczyc. Po informacji ze firma X NIE POSIADA z
    firma Netia umowy na Internet w lokalizacji A obietnica przyslania
    skorygowanych dokumentow.

    </jaja>

    jaja powtorzyly sie jeszcze 3 krotnie mnie wiecej w tym samym stylu, do
    dzisiaj nie dostalem podpisanej przez Netie umowy na internet, ale
    <swiatelko_w_tunelu> doczekalem sie not korygujacych.

    Stawiam na przeciazony BOK, soft do bilingu nieuwzgledniajacy innych niz
    standardowe scenariuszy (1 klient = 1 lokalizacja) albo marsjan.

    Usluga dziala OK.

    Piotr Szałamacha