  • Data: 2016-12-07 18:53:38
    Temat: Re: KIno domowe samsung ht-db300 spdif problem
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:o28c3i$ku9$1@node1.news.atman.pl...

    > Sygnal po optyku leci (toslink) zapomnialem napisac:)

    A na pewno ci się nigdzie masy nie gryzą?
    Np. jedno urządzenie normalna, prawilna masa, a drugie, dwa kondzioły, na
    zaciskach sieci, punkt środkowy na masie i już, różnica potencjałów, 1PK
    robi swoje...
    (na >90% tak jest u mnie, ale nie mam na razie ruchu)

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.