  • 1. Data: 2016-12-06 15:44:56
    Temat: KIno domowe samsung ht-db300 spdif problem
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Hej
    Mial ktos moze problemy z "przerywajacym" dzwiekiem w kinie domowym po
    spdif?

    Wyglada jakby sie "unlock-owal" z sygnalu..zasilanie?

    Zasilacz jest tragiczny, wymienilem juz elektrolity, jest lepiej ale
    nadal rwie sygnal.
    NA poczatku gasla ikonka PCM i zanikal dzwiek, teraz ikonka przestala
    migac, sygnal nadal rwie.

    Sygnal to PCM 41k lub 48k, wiecej nie przejdzie.

  • 2. Data: 2016-12-06 16:00:03
    Temat: Re: KIno domowe samsung ht-db300 spdif problem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello wchpikus,

    Tuesday, December 6, 2016, 3:44:56 PM, you wrote:

    > Hej
    > Mial ktos moze problemy z "przerywajacym" dzwiekiem w kinie domowym po
    > spdif?

    S/PDIF po drucie czy TOSLINK?

> [...]
    > migac, sygnal nadal rwie.
    > Sygnal to PCM 41k lub 48k, wiecej nie przejdzie.

    Jeśli po drucie, to możesz mieć problem zakłóceń z potencjału masy,
    szczególnie jeśli jesteś podłączony całym sprzętem do jakieś
    kablówki/anteny zbiorczej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2016-12-06 18:02:09
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:309252476.20161206160003@pik-net.pl.invalid...
    > Jeśli po drucie, to możesz mieć problem zakłóceń z potencjału masy,
    > szczególnie jeśli jesteś podłączony całym sprzętem do jakieś
    > kablówki/anteny zbiorczej.

    Coś w tym jest, mam podobny problem, choc tu tylko dość spory przydźwięk
    sieci, ewidentnie od prądów wyrównawczych. Pozostaje chyba odseparować masy
    jakimiś kondziołami? Jak odepnę antenę/kabel od dekodera, to przydźwięk
    natychmiast znika. Ale zła masa najprawdopodobniej idzie od telewizora.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 4. Data: 2016-12-07 08:01:06
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 06.12.2016 o 18:02, HF5BS pisze:

> [...]
    > masy jakimiś kondziołami? Jak odepnę antenę/kabel od dekodera, to
    > przydźwięk natychmiast znika. Ale zła masa najprawdopodobniej idzie od

    Sygnal po optyku leci (toslink) zapomnialem napisac:)

  • 5. Data: 2016-12-07 09:32:42
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Doszedłem do tego, ze cały dać i ds siedzi na płycie od cd-ROM.
    Nawalone pojemności, podejrzenia padly na kondensatory w okładzie
    stabilizacji 5V i 3,3V
    Wymienione, chyba jest ok..czekam az trochę popracuje.

    Podobny sprzet to tego:
    http://diagramas.diagramasde.com/otros/HT-DS100_Sche
    matic%20Diagrams.pdf

    Układy się zgadzają, moze design zmienili lekko..

  • 7. Data: 2016-12-07 09:34:05
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Doszedłem do tego, ze cały dac i dsp siedzi na płycie od cd-ROM.
    Nawalone pojemności, podejrzenia padly na kondensatory w układzie

  • 8. Data: 2016-12-07 09:46:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello wchpikus,

    Wednesday, December 7, 2016, 8:01:06 AM, you wrote:

    > Sygnal po optyku leci (toslink) zapomnialem napisac:)

    Jak na TOSLINKu masz takie problemy, to - wybacz - wywal badziewie.
    Tak wiem, że boli.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2016-12-07 10:40:08
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 07.12.2016 o 09:46, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Jak na TOSLINKu masz takie problemy, to - wybacz - wywal badziewie.
    > Tak wiem, że boli.

    Wiem ze to badziewie..
    Ale chyba juz dziala:)

  • 10. Data: 2016-12-07 10:49:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello wchpikus,

    Wednesday, December 7, 2016, 10:40:08 AM, you wrote:

    > Wiem ze to badziewie..
    > Ale chyba juz dziala:)

    To fajnie. Ja już się chyba strasznie zestarzałem, bo nie chce mi się
    już niczego naprawiać :(

    --
    Best regards,
    RoMan