  • Data: 2009-01-06 16:21:00
    Temat: Re: KTM Gs 300. Wrażenia, opinie, porady - potrzebne!
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > to będzie jak całowanie w dupe lwa, przyjemności żadnej a ryzyko zajebiste

    Jako nowicjusz w temacie cross nie pojmuję takowego stwierdzenia,
    proszę jaśniej

    > Mój kolega ma firme "Eden " załatwie zniżke , a anielski rszak zagrają w
    gratisie:)

    I takie życzenia na nowy rok?!
    Ten KTM Gs 300 to chyba jakiś nieokiełznany ogier...?
    Proszę o poważniejsze wątki
    Ale ze zniżką i tym orszakiem, to przekaże żonie co by się do Ciebie
    zgłosiła jakby taka potrzeba nastała.

    Pozdrawiam
    Nakiel