eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2018-07-03 00:17:43
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-06-28 o 12:00, Malkoit pisze:

    >> http://www.auto-wiedza.pl/wp-content/uploads/2014/03
    /alternator9.jpg
    >
    > Jeżeli zapoznasz się z zasadą działania alternatora, to bedziesz wiedział
    > dlaczego prąd regulatora jest sciśle powiazany z prądem wyjsciowym
    > alternatora, tzn. im większe obciążenie alternatora tym większy prąd
    > regulatora.

    Tak kurwa do nieskończoności? DEBILU, im większe obciążenie alternatora,
    tym mniejszy prąd z alternatora.
    Weź się kurwiu kłóć z Ohmem:

    I=U:R :]
    Tadam
    ...im mniejsze napięcie (obciązenie) tym mniejszy prąd wzbudzenia=
    mniejszy prąd wyjściowy.

    No już widzę debilku jak się kłócisz z Ohmem :D:D:D
    >
    >> jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
    >> napięciowy w postaci sprawnego akumulatora dawcy to obciążenie
    >> (praktycznie zwarcie) rozrusznikiem biorcy i jego wydojonym aku weźmie
    >> więcej energii niż w stanie "normalnym" gdzie alternator nie jest
    >> obciążony "zwarciem" rozrusznika, bo nie pracuje (standardowy moment
    >> rozruchu).

    >
    > Sam przyznajesz, że: cytat "jeśli nie istnieje dobry "bufor" prądowo
    > napięciowy: to
    > alternator, obciążony rozrusznikiem innego samochodu , dając
    > cytat :"więcej energii niz w stanie "normalnym"" - mój wniosek :
    > jest narazony na uszkodzenie.

    Ojej, DEBILU. Stan "normalny" to stan, kiedy w obwodzie napięcia CAŁEGO
    samochodu mamy ok 14V i alternator napierdala kilka amper, żeby sobie
    doładowć akumulator oraz napędzić resztę...czyli "pluje" średnio ok 15A
    na całość (światła, ładowanie, radio cokolwiek)

    Obciążony alter, daje na wzbudzenie ok 2A MAX i maksymalny prąd jaki z
    niego wyłazi to dokładnie tyle ile ma napisane na obudowie. NIGDY WINCYJ!!!
    >
    > Prąd krążący w obwodzie regulatora moze go uszkodzić,
    > bo moze być większy niż dopuszczalny w zwiazku z rozruchem silnika
    > innego samochodu.

    Kurwo gupia. PRĄD regulatora jest MAXYMALNY dopuszczony 2A bo tyle może
    regulator podać na cewkę wzbudzenia...bo skąd ma wziąć większy prąd
    skoro go NIE MA? Z pizdy Twojej starej? Pisałem już że czytanie schematu
    to dla ciebie hebrajski więc możesz tylko wypierdalać. Przy okazji...
    powiec, mi powiec, jak może dostać (skąd) ten prąd, skoro obciążenie
    alternatora wywłołało spadek napiecia do 11-10V ze wzoru I=U:R po
    obciążeniu obwodu rozrusznikiem, gdzie R nagle wzrosło a napięcie (U)
    zmalało?
    Lezysz i robisz pod siebie.
    #Takaprawda

    Kłóć sie z Ohmem ale on nieżyje :/

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: