  • Data: 2018-07-03 12:07:35
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-03 o 00:17, LordBluzg(R) pisze:

    > Tak kurwa do nieskończoności? DEBILU, im większe obciążenie
    > alternatora, tym mniejszy prąd z alternatora.
    > Weź się kurwiu kłóć z Ohmem:
    >
    > I=U:R :]
    > Tadam
    > ...im mniejsze napięcie (obciązenie) tym mniejszy prąd wzbudzenia=
    > mniejszy prąd wyjściowy.

    Ale większego debila od ciebie to tu nie ma, który w ogóle nie rozumie
    jak działa alternator i do tego myli prąd z napięciem.

    > Ojej, DEBILU. Stan "normalny" to stan, kiedy w obwodzie napięcia
    > CAŁEGO samochodu mamy ok 14V i alternator napierdala kilka amper, żeby
    > sobie doładowć akumulator oraz napędzić resztę...czyli "pluje" średnio
    > ok 15A na całość (światła, ładowanie, radio cokolwiek)
    >
    > Obciążony alter, daje na wzbudzenie ok 2A MAX i maksymalny prąd jaki z
    > niego wyłazi to dokładnie tyle ile ma napisane na obudowie. NIGDY
    > WINCYJ!!!

    Bzdury wypisujesz.

    > Kurwo gupia. PRĄD regulatora jest MAXYMALNY dopuszczony 2A bo tyle
    > może regulator podać na cewkę wzbudzenia...bo skąd ma wziąć większy
    > prąd skoro go NIE MA? Z pizdy Twojej starej? Pisałem już że czytanie
    > schematu to dla ciebie hebrajski więc możesz tylko wypierdalać. Przy
    > okazji... powiec, mi powiec, jak może dostać (skąd) ten prąd, skoro
    > obciążenie alternatora wywłołało spadek napiecia do 11-10V ze wzoru
    > I=U:R po obciążeniu obwodu rozrusznikiem, gdzie R nagle wzrosło a
> [...]
    Bardziej debilnych twierdzeń niż twoje to nie czytałem. Poczytaj sobie
    co to jest regulator napięcia, jak on działa i jak wpływa na układ
    wzbudzenia i przestań szerzyć herezję oraz pluć jadem na ludzi, którzy
    próbują ci trochę wiedzy przekazać.