  • Data: 2018-07-03 18:56:19
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolo chuja mi lata ze nie masz o czyms pojecia.

    Wiedza też ci lata koło ch....
    Widzę, że ci się pogorszyło. Brałeś już dzisiaj swoje tabletki?

    > Ale jak zaczynasz wprowadzac w blad innych grajac przy tym wysokiej klasy fachowca
    po trzy letniej zawodowce to trudno mi przejsc obok tego nie reagujac.

    WOW! Wysoko mnie cenisz, a ja mam tylko wykształcenie podstawowe
    niepełne. Te trzy lata to ja mam - tyle, że podstawówki. Ale za to te
    trzy klasy mam wyuczone z dużą starannością, bo każdą klasę studiowałem
    po trzy lata ;)
    Ty zapewne masz wyższe wykształcenie tzn. ukończoną zawodówkę? :D

    > Kazdy kto uwierzy w twoje wyssane z palca teorie robi to na wlasna
    odpowiedzialnosc.

    Może niech tak pozostanie i niech każdy ma wybór. Przestań ludzi
    uszczęśliwiać na siłę.

    > To z odpowiedzialnoscia to bylo ostrzezenie przed wierzeniem ci.

    Nie bądź już taki troskliwy, bo póki co twoje porady to tylko o kant
    ch.... i więcej szkody przynoszą niż dobrego.