eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2018-07-04 10:01:49
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5b3c66f6$0$585$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-07-04 o 02:08, Zenek Kapelinder pisze:
    >> Oraz dlaczego w motocyklach stosuje sie metode zwierania
    >> alternatora do masy zeby ograniczyc napiecie wyjsciowe. W
    >> motocyklach alternatory zawsze pracuja z moca maksymalna i nic im
    >> sie z tego powodu nie dzieje?

    >Nie porównuj popierdółki alternatora motocyklowego regulowanego
    >reglerem do alternatora w samochodzie. Po pierwsze alternator
    >motocyklowy to maksymalnie moc kilkuset watów, a ponadto jest tak
    >zbudowany, że karkasy

    Jednak mu zwieranie nie szkodzi.
    I tyrystorom zwierajacym nie szkodzi - widac prad jest ograniczony.

    >i rdzenie cewek zatopione są w aluminiowej konstrukcji (koszu), która
    >przylega do obudowy silnika, zapewniając tym samym idealne chłodzenie
    >i odbiór ciepła. Dzięki dobrej przewodności cieplnej aluminium cewki
    >mają wręcz idealne chłodzenie. Aby zapewnić dobry kontakt termiczny
    >to powierzchnie przylegania koszyka i obudowy silnika smaruje się
    >pastą termoprzewodzącą.

    A ten silnik to nie ma przypadkiem 80-120 C ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: