    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Date: Fri, 29 Jan 2010 22:57:13 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > możesz polecić mi dobry akumulator, który wytrzyma kilka zim ? już nie
    > ma takich co przeżyły 8-10 lat. ostatnio kręciłem z 30 min rozrusznikiem
    > na kablach i nie chciał zapalić, dopiero pomogło czyszczenie filtra
    > paliwa, szkoda że nie widziałeś jak wygląda markowa ropa z
    > uszlachetniaczem tankowana na BP.
    > poza tym przy większym mrozie kable szybko się zwrócą, odpalisz kilka
    > aut na osiedlu a uzbiera się sporo piw.
    Wiesz co zrobili znajomemu w Anglii jak z trzy letnim Fiatem pojechał na
    przegląd gwarancyjny. Oczywiście wymienili mu wszystkie płyny z dobrych na nowe.
    Wymienili dobre klocki i przewody elastyczne na nowe. Wymienili mu 3 letni
    akumulator na nowy. Bo tak producent napisał w instrukcji. Nie polecę Ci dobrego
    akumulatora bo nie masz kasy na taki tani z marketu. Jeździsz starym żęchem i
    nagle pana rżniesz że dobry ( drogi ) akumulator byś kupił, tylko szkoda ze
    nigdzie nie ma. A na pewno byle czego z marketu nie weźmiesz i wolisz się bujać
    ze starym i zużytym akumulatorem. Chcesz dobre kable. Bylem w sklepie na ul
    Gdańskiej ( Łódź ). W sklepie sprzedają narzędzia do warsztatów samochodowych.
    Moją uwagę przykuły kable rozruchowe za 500 zł. Grube żyły. Super krokodylki. W
    niczym nie podobne do krokodylków na ogólnie dostępnych kablach. Kup sobie takie
    rolsy wśród kabli.